IKM uke 27 ☀️

Jeg er blitt skikkelig syk, feber og vondt over alt! Håper kroppen rakk å ha EL og at det klaffet greit [emoji1305]
 
Mannen reiser bort i 2 uker fra tidlig mandag morgen (den 25). Jeg har hatt litt varierende syklus innenfor ca 1 uke i +-. I forkant av el får jeg alltid el-slim i 5-6 dager før egget slipper. Og idag begynte det[emoji3][emoji122] *hurra*!!! Så nå ser det lyst ut for at vi skal rekke el denne mnd [emoji4] Krysser fingrene[emoji6]
 
På grunn av ujemn sykluslengde berre tippa eg dato for EL og IKM her inne. Og jammen traff eg blink! [emoji1]
Dei positive EL testene vart negative i kveld. Så då reknar eg EL i dag og går snart over i dpo-land [emoji122]

Er første syklus eg har testa (og spamma dåkke med bilder![emoji85]), så det er kjekt å sjå at kroppen er noenlunde etter "oppskrifta" [emoji120]

20180619_212426.jpg
 
Fortsatt positive tester, men streken svakere enn tidligere. Så vil nok si EL er i morgen. Hadde en runde med mannen i morges, nå er spørsmålet skal jeg lure han med på en runde i morgen tidlig, sånn rundt 06:00 [emoji23] eller vente til rundt 23:00 i morgen, hva tenker dere?:)
IMG_6628.jpg
 
Fortsatt positive tester, men streken svakere enn tidligere. Så vil nok si EL er i morgen. Hadde en runde med mannen i morges, nå er spørsmålet skal jeg lure han med på en runde i morgen tidlig, sånn rundt 06:00 [emoji23] eller vente til rundt 23:00 i morgen, hva tenker dere?:)
Vis vedlegget 263467

Hmm, ikke godt å si.. begge to funker nok [emoji1319][emoji1305]
 
Blir sprø! Disse EL testene blir ikke positiv. Trodde de var på vei mot positiv men nå føler jeg de er på vei ned igjen. Hva skjer da!
Var en del øm i magen i går og litt i dag tidlig men nå er det ingenting. Redd jeg ikke får EL denne syklusen:(
 
Blir sprø! Disse EL testene blir ikke positiv. Trodde de var på vei mot positiv men nå føler jeg de er på vei ned igjen. Hva skjer da!
Var en del øm i magen i går og litt i dag tidlig men nå er det ingenting. Redd jeg ikke får EL denne syklusen:(

Kanskje toppen er veldig kort? At du ikke fikk den med? [emoji848]
 
Kanskje toppen er veldig kort? At du ikke fikk den med? [emoji848]

Det kan jo være :rolleyes: Ser på testene at noen av de er sterk når de er tørket men da teller vel ikke de.. Man kan bli litt smågal av denne prøvingen :p
Har faktisk fått ømheten i magen tilbake. Skjønner ikke meg på denne kroppen :wtf:
 
Det kan jo være :rolleyes: Ser på testene at noen av de er sterk når de er tørket men da teller vel ikke de.. Man kan bli litt smågal av denne prøvingen :p
Har faktisk fått ømheten i magen tilbake. Skjønner ikke meg på denne kroppen :wtf:

Kroppen er så rar!! Jeg fikk el-slim, så magesmerter osv.. og det stemte greit med syklusen at det skulle være EL, men så fikk jeg magesmerter noen dager senere også, så da ble jeg i tvil igjen! Men jeg fant ut at jeg går for at det første var EL, og teller dpo nå! Og neste pp skal jeg bruke monitoren, da finner den ut for meg når den er [emoji1305]
 
Kroppen er så rar!! Jeg fikk el-slim, så magesmerter osv.. og det stemte greit med syklusen at det skulle være EL, men så fikk jeg magesmerter noen dager senere også, så da ble jeg i tvil igjen! Men jeg fant ut at jeg går for at det første var EL, og teller dpo nå! Og neste pp skal jeg bruke monitoren, da finner den ut for meg når den er [emoji1305]

Teit at disse kroppene skal være så rar! Tror jeg bare skal gå utifra at jeg ikke har hatt EL så blir dpo tiden kortere hvis det ikke skulle stemme :hilarious:
Jeg droppet monitoren denne syklusen for å prøve kun vanlig tester men angrer nå. Skulle bare fortsatt med den :rolleyes: Er så grei den monitoren:)
 
Teit at disse kroppene skal være så rar! Tror jeg bare skal gå utifra at jeg ikke har hatt EL så blir dpo tiden kortere hvis det ikke skulle stemme :hilarious:
Jeg droppet monitoren denne syklusen for å prøve kun vanlig tester men angrer nå. Skulle bare fortsatt med den :rolleyes: Er så grei den monitoren:)

Ja, jeg liker monitoren veldig godt [emoji1319][emoji1319]

Greit å tenke at el ikke har vært enda da om du klarer det. I DPO-land går tiden saaaakte [emoji85]

Kjøpte tidlig test fra rsfu som jeg visstnok kan teste med 6 dager før ikm..
 
3 dpo, og nå har jeg masse luft i magen, har skikkelig ballong mage. Og sliten, men det er jeg nesten hele tiden da.
 
Har også noen symptomer men jeg vet faen ikke jeg ass... kroppen lurer oss hele tiden..
Luft i magen er sikkert bare middagen fra idag som fungere [emoji14] og at jeg er sliten er pga av disse 2 hylekorene som løper rundt å hyler alt de klarer hele dagen.
 
Back
Topp