IKM uke 27 ☀️

Jeg har siden eggløsning hatt veldig mensensmerter nederst i magen på venstre side. Så ille at det går ut over arbeidsdagen og jeg må ta tabletter:/ Jeg har dette når jeg skal ha mensen, men ikke så kraftig og ikke nå ETTER mensen er ferdig. Syntes dette er veldig rart. Har også kjent at jeg har hatt vondt i korsryggen. Tror jeg begynner å bli helt koko :wtf. 3dpo og tiden går veldig sakte :p
 
Prøver å ikke være så mye inne her for da merker jeg at forventningene stiger. Er så lei av å bli skuffet. Denne gang har vi ikke prøvd noe før i dag når den positive testen kom, så satser vi på at det er nok..[emoji173]️Nederste er i dag.
IMG_0210.JPG
 
Jeg er blitt skikkelig syk, feber og vondt over alt! Håper kroppen rakk å ha EL og at det klaffet greit [emoji1305]

Så utrolig kjipt, men har dere hatt sex rundt el skal du ikke se bort i fra at det klaffer :happy:
God bedring :Heartred
 
Prøver å ikke være så mye inne her for da merker jeg at forventningene stiger. Er så lei av å bli skuffet. Denne gang har vi ikke prøvd noe før i dag når den positive testen kom, så satser vi på at det er nok..[emoji173]️Nederste er i dag. Vis vedlegget 263609

Skjønner deg veldig godt der, det kan bli ganske altoppslukende o_O
Hvis dere har prøvd i dag tenker jeg at det skal være nok da testen din er positiv i dag, da har du trolig eggløsning i morgen :)
Krysser fingrene ;)
 
Fikk EL altfor tidlig for denne gruppen, men siden jeg er her,får jeg være her alikevel..? :)
Selvfølgelig! Synes det var så hyggelig å være IKM-tråd med deg sist. Glad for at vi er i samme gruppe igjen. Håper vi kan komme i samme termingruppe snart!
 
Noen som har begynt testingen? Kjenner testene skrikere høyere og høyere [emoji23] og jeg er bare 3 dpo! Håper å holde ut til over helgen
 
Sterk positiv El test i dag,enda sterkere enn i går ser det ut som :happy:
Så det ser ut som El kommer i morgen,så da får jeg vekke mannen etter jeg kommer fra jentekveld i kveld :hilarious: Tviler på han har noe i mot det :p
 
Lært meg at krampe lignende smerter i livmor område ikke nødvendigvis betyr graviditet, så tar det ikke som et symptom, men har det idag da [emoji14] 4 dpo. Skal holde meg fra tester fram til tidligst mandag, og da er det enda for tidlig [emoji14]
 
Lært meg at krampe lignende smerter i livmor område ikke nødvendigvis betyr graviditet, så tar det ikke som et symptom, men har det idag da [emoji14] 4 dpo. Skal holde meg fra tester fram til tidligst mandag, og da er det enda for tidlig [emoji14]

Mitt mål er tirsdag, og jeg ligger en dag bak deg [emoji23][emoji85]
 
Starter på ferie i morgen. Nesten blanda følelser, for då går dagane saktere fram mot IKM [emoji23]

Tidlig-testene kan gi utslag 5 dagar før IKM. Vanlige tester skal vel brunest frå IKM og utover.
Men eg ser så mange teste med vanlige 25ml frå 10dpo.
Betyr det at en kan bruke tidligtestane enno tidligare?? [emoji13]
 
Starter på ferie i morgen. Nesten blanda følelser, for då går dagane saktere fram mot IKM [emoji23]

Tidlig-testene kan gi utslag 5 dagar før IKM. Vanlige tester skal vel brunest frå IKM og utover.
Men eg ser så mange teste med vanlige 25ml frå 10dpo.
Betyr det at en kan bruke tidligtestane enno tidligare?? [emoji13]

Testet positivt med eBaytest på 7dpo sist. Negativ på morgenurin men positiv på formiddagen :)
 
Her hos meg er det EL på gang, men på grunn av jobbreise til malariaområde i juli har eg bestemt meg for å utsetta prøvinga to syklusar. [emoji853] Blei så slitsomt å gå rundt og bekymra seg for å eventuelt bli nødt til å avlysa turen pga kvalme og dårleg form (som eg hadde i første svangerskap) + at det generelt er risiko knytta til å vera i malariaområde som gravid... Synest det er skikkeleg kjipt å utsetta og no er mannen også veldig ivrig, haha. Prøver på nr. 2. Men samtidig vil eg gjerne dra på denne viktige jobbreisa... [emoji85] Ja, ja, me får køyra på for fullt frå august av uten bekymring for denne jobbreisa iallfall. Lykke til til alle andre her som fortsatt er med i gamet! [emoji6]
 
Back
Topp