IKM uke 26☀️

Hva tror dere om denne? Klarere strek i dag, men allikevel veldig svak...får den så vidt med på bildet
3AB38BB2-76B3-4BE4-8F50-E56EC711A87F.jpeg
 
IKM denne helgen. Pleier å merke murringer og diaré et par dager før, men ingen symptomer hittil per nå. Litt gul klumpete utflod i dag, pleier ikke å ha det. Første pp med Letrozol denne måneden, vet ikke om dette kan påvirke?

Usikker på helgen. Bedt bort på et jobbarrangement i morgen. Lyst til å drikke vin, men vet ikke om jeg tør dersom tr ikke kommer (innerst inne vet jeg nok at tr kommer før eller siden - men er det bittelille håpet da).

Får veldig smerter av tr, så håper på en måte at hun venter til søndag, men dersom hun kommer i kveld/natt/i morgen kan jeg ta den flaska med vin med god samvittighet [emoji38] Valgets kvaler [emoji849][emoji85] Hva ville dere gjort?

Image1530345086.714785.jpg


Øverste tester fra i går, nederste i dag. RFSU tidlig test og billigtest fra e-bay. Skyggestreker er bare så frustrerende [emoji30]
 
Kamillete:

Forsøkt å få ut litt frustrasjon over både manglende streker og manglende TR her, men vet ikke om man skal settes på liste når det er verken/eller?
 
Back
Topp