IKM uke 26☀️

Negativ rfsu digital (ikke tidlig test), ingen tegn til tr enda, så er fortsatt litt avvente. Som tidligere nevnt tror jeg en kom senere enn flest antatt og at jeg egentlig hører til i uke 27.
 
Er 4+2 - disse gravidappene teller ukene forskjellig, noen fra 0-6 dager og noen fra 1-7 dager. Veit ikke hva som er mest riktig jeg?

Uansett, nå tør jeg å settes opp på gravid-lista! :D

20180628_070853.jpg
 
minoja - PP4 - B4 - EL 14.06 - IKM 29.06

Litt sein inn her jeg da, hadde jo glemt av babyverden litt siden sist. Med litt godvilje mener jeg testen viser en svak strek i dag, ellers er jeg noe helt tullete sulten om dagen. Her må jeg virkelig begrense meg for og ikke gå opp masse i vekt :p Så håpet er der, evt er jeg på vei å bli småtullete...:p

Så spent på hva morgendagen kanskje vil bringe :)
 
Da kom tr med et brak inn døra her , hadde håpet hun hadde tidlig ferie i år som jeg , men den gang ei
 
Ikke noen tr i dag, men har murringer som jeg egentlig ikke pleier å merke særlig av ellers. Tok en rfsu-test(av de strimlene i 8pk) og der skimtet jeg en svak svak strek, men så svak at jeg ikke klarte å få det på bilde - dette skjedde allerede innen de 5 min man skal vente. Men jeg er så usikker på hva jeg skal tro mtp at streken muligens er det som defineres som "skyggestrek"? Hvordan er deres erfaring med disse Rfsu-testene? og er det vanlig at de er "trege"?
 
Blenda test i dag, 10 DPO. Da er håpet ute for denne gang
 
IKM denne helgen. Pleier å merke murringer og diaré et par dager før, men ingen symptomer hittil per nå. Litt gul klumpete utflod i dag, pleier ikke å ha det. Første pp med Letrozol denne måneden, vet ikke om dette kan påvirke?

Usikker på helgen. Bedt bort på et jobbarrangement i morgen. Lyst til å drikke vin, men vet ikke om jeg tør dersom tr ikke kommer (innerst inne vet jeg nok at tr kommer før eller siden - men er det bittelille håpet da).

Får veldig smerter av tr, så håper på en måte at hun venter til søndag, men dersom hun kommer i kveld/natt/i morgen kan jeg ta den flaska med vin med god samvittighet [emoji38] Valgets kvaler [emoji849][emoji85] Hva ville dere gjort?
 
Skjønner fint lite. Første pp etter pilleslutt, tanta er to dager for sen, men tidligtesten til RFSU var negativ dagen før ikm. Sjekka den i dag og skimter en strek(sikkert skygge) ingen tegn til tanta enda. [emoji849]
 
Back
Topp