IKM UKE 24 ❤

Neg. EL-test på meg også i dag, CD9, men tror vi skal legge inn aksjer likevel i dag i tilfelle. Bare litt styr siden vi deler hotellrom med ungene :facepalm:
 
Neg. EL-test på meg også i dag, CD9, men tror vi skal legge inn aksjer likevel i dag i tilfelle. Bare litt styr siden vi deler hotellrom med ungene :facepalm:

:knegg:

En av fordelene med å prøve på første er at det i det minste er lite styr med å få lagt inn aksjer. :p
 
Ble ikke UL på meg imorgen (lang historie), så da får jeg bare vente pent. Forventer vel egentlig EL fra tirsdag og utover, da er jeg på dag 17. Ikke fått noe slim ennå på dag 12, men bør komme snart syns jeg.
Blir spennende å se. Ligger kanskje ganske likt vi da...
 
Jeg fikk positiv EL-test i går, ei uke før jeg forventet[emoji16] skal teste i dag og for å se om den er negativ, så jeg kan begynne og telle dpo[emoji2]
:)
 
Okey hjelp. Blinkende Smilefjes på clearblue enda. Strimmel laaangt svakere enn i morges. Kan jeg ha misset toppen på clearblue (dobbel hormonindikator) og regne med EL har vært/er nå? Har veldig EL smerter. Legger ved to bilder. El strimmel fra i går morges og EL strimmel fra nå. Tok strimmel i morges også, den tolket jeg som nesten positiv, men når jeg ser bildet fra i går var den i morges svakere og tynnere.

(Kan også legge til at etter jeg fikk fast smilefjes på clearblue forrige mnd fortsatte jeg å teste med en annen beholder og da hadde jeg blinkende i mange dager etter fast smilefjes)

b0ae9a81c481c5831561e32a26c03dfe.jpg


faa9a9314f7a979bc3181c8c631b4745.jpg
ift strimlene kan jeg si meg enig med deg, men kan det være noe med hvordan CB reagerer? Spent på å se imorgen da..
 
"alle" går og venter på EL skjønner jeg...
Er ikke noe bedre jeg altså. Bare nysgjerrig siden jeg hadde EL-slim og sterk strimmel på tirsdag eller onsdag, men follikkel på 19 mm på UL på onsdag. Får bare teste videre og se.
 
"alle" går og venter på EL skjønner jeg...
Er ikke noe bedre jeg altså. Bare nysgjerrig siden jeg hadde EL-slim og sterk strimmel på tirsdag eller onsdag, men follikkel på 19 mm på UL på onsdag. Får bare teste videre og se.

19 mm onsdag bør jo ha sluppet nå..? Om du hadde strek strimmel på onsdag vil jeg anta den var korrekt, eventuelt at du hadde fått positiv torsdag. Men var det slik at du gikk tom for tester?

Uansett, med tanke på ultralyden vil jeg anta EL var/er senest idag ;)
 
19 mm onsdag bør jo ha sluppet nå..? Om du hadde strek strimmel på onsdag vil jeg anta den var korrekt, eventuelt at du hadde fått positiv torsdag. Men var det slik at du gikk tom for tester?

Uansett, med tanke på ultralyden vil jeg anta EL var/er senest idag ;)
Husker ikke om det var tirsdag eller onsdag den var sterk, men var ihvertfall før jeg var hos gyn. Også ville det vært ekstremt tidlig ift min syklus. Gyn mente jeg ikke trengte begynne teste før mandag. Forstod det som at follikkelen vokser ca 1mm om dagen mtp hvordan han telte seg fremover. Det rimer ihvertfall med testene etterpå.
Dagen etter var testene veldig svake igjen så har en teori om evt to EL på en syklus og at den som evt har sluppet kom fra den eggstokken som bare gjemte seg. Men vi får se utover uka igjen.
Har masse tester. Bestilte nettopp 50 EL-strimler på ebay.... Ikke veldig håpefull etter alle abortene kan du si.
 
Husker ikke om det var tirsdag eller onsdag den var sterk, men var ihvertfall før jeg var hos gyn. Også ville det vært ekstremt tidlig ift min syklus. Gyn mente jeg ikke trengte begynne teste før mandag. Forstod det som at follikkelen vokser ca 1mm om dagen mtp hvordan han telte seg fremover. Det rimer ihvertfall med testene etterpå.
Dagen etter var testene veldig svake igjen så har en teori om evt to EL på en syklus og at den som evt har sluppet kom fra den eggstokken som bare gjemte seg. Men vi får se utover uka igjen.
Har masse tester. Bestilte nettopp 50 EL-strimler på ebay.... Ikke veldig håpefull etter alle abortene kan du si.

Hm. Ville nok ha humpet jevnlig :) Temper du eller lignende også?
 
CD 10 og fertilityfriend mener jeg er "most fertile" nå. Blir spennende med tempen fremover altså!
4d1d4b10ff468c102486238af8b6c9af.jpg


Fortsatt negative el-tester da, så tror ikke EL er i morgen heller - men stoler ikke på EL-testene.

Fertilityfriend mener jeg har hatt EL, men det har jeg garantert ikke[emoji12] Første gang jeg har fått kryss da, så det er jo litt stas uansett om det ikke stemmer[emoji38]

d0a29c762baf03c386b26ca924a23707.png
 
Fertilityfriend mener jeg har hatt EL, men det har jeg garantert ikke[emoji12] Første gang jeg har fått kryss da, så det er jo litt stas uansett om det ikke stemmer[emoji38]

Her har ff tulla skikkelig. Ser jo på lang avstand at det der ikke er et reelt kryss... Merkelig altså. Min var slik og jeg fikk aldri kryss før det ekte krysset. Men om du tar vekk C (creamy utflod dag 12) fjernes muligens krysset ditt.

IMG_6249.jpg
 
Hm. Ville nok ha humpet jevnlig :) Temper du eller lignende også?
Nei, lever litt for uregelmessig til å få til temping.
er ikke noe problem å få lagt inn aksjer. Problemet vårt virker mer å få spira til å sitte/utvikle seg riktig...
 
Nei, lever litt for uregelmessig til å få til temping.
er ikke noe problem å få lagt inn aksjer. Problemet vårt virker mer å få spira til å sitte/utvikle seg riktig...

Får håpe denne runden holder :) Tempet ikke før av samme grunn som deg, men gikk greit sist syklus. Veldig greit å se at EL har vært og når tanta var forventet.
 
Får håpe denne runden holder :) Tempet ikke før av samme grunn som deg, men gikk greit sist syklus. Veldig greit å se at EL har vært og når tanta var forventet.
Pleier ikke være noe problem å finne EL med testene og har jo oppnådd befruktning de fleste syklusene. det var "bare" resten...
 
Pleier ikke være noe problem å finne EL med testene og har jo oppnådd befruktning de fleste syklusene. det var "bare" resten...

Kjenner til den. Her brukte vi laaaaang tid på hvert (delvis) klaff, men endt dårlig hver gang.
 
Kjenner til den. Her brukte vi laaaaang tid på hvert (delvis) klaff, men endt dårlig hver gang.
Å miste er generelt innmari kjipt. Burde definitivt vært en kvote for det...
Vi får krysse fingrene for februar-18 barn!
 
Her har ff tulla skikkelig. Ser jo på lang avstand at det der ikke er et reelt kryss... Merkelig altså. Min var slik og jeg fikk aldri kryss før det ekte krysset. Men om du tar vekk C (creamy utflod dag 12) fjernes muligens krysset ditt.

Vis vedlegget 226248

Fjerna det og da forsvant krysset![emoji4] er ikke så god på å følge med på utflod og vet ikke alltid hva som er hva, men synes liksom det virka litt creamy så da tenkte jeg at jeg skulle være flink og legge inn[emoji12]
 
Fjerna det og da forsvant krysset![emoji4] er ikke så god på å følge med på utflod og vet ikke alltid hva som er hva, men synes liksom det virka litt creamy så da tenkte jeg at jeg skulle være flink og legge inn[emoji12]

Var det jeg antok ;) Huskeregel er å ikke legge inn annet enn eggløsningsslim før EL. Temphopp + creamy tolker ff som EL ;)
 
Back
Topp