IKM uke 23

Jeg har normalt mellom 10 og 11 i jern til normalt. Ved vær graviditet har den gått ned til 7-8. Jeg hadde ma i uke 10+5, vært død siden uke 8+3.
Viss det ikke klaffer denne pp, så skal jeg få tatt en blodprøve for å sjekke div nivåer.

Oj.. Det var lavt[emoji32] Og så trist[emoji22][emoji173]️ Du burde ta tilskudd.. Jeg er livredd for å miste igjen og har lest at de fleste spontanaborter skjer pga mangel på jern/d-vitamin.. Gir egentlig mening når man tenker på det.
 
Oj.. Det var lavt[emoji32] Og så trist[emoji22][emoji173]️ Du burde ta tilskudd.. Jeg er livredd for å miste igjen og har lest at de fleste spontanaborter skjer pga mangel på jern/d-vitamin.. Gir egentlig mening når man tenker på det.
Har enda ikke funnet et jerntilskudd som fungere for meg, blir så forstoppet av jerntilskudd.
 
Da kan du forandre meg. EL idag og ikm blir fredag 8. Tror jeg..
 
Har enda ikke funnet et jerntilskudd som fungere for meg, blir så forstoppet av jerntilskudd.

Jeg har hatt samme problem, men begynte på aminojern for noen måneder siden og det er mye snillere mot magen. Og har også hatt god virkning på jernlagrene. Har du prøvd det? Jeg var selv skeptisk fordi det er helsekostvare, men ble overbevist [emoji4]
 
Jeg har hatt samme problem, men begynte på aminojern for noen måneder siden og det er mye snillere mot magen. Og har også hatt god virkning på jernlagrene. Har du prøvd det? Jeg var selv skeptisk fordi det er helsekostvare, men ble overbevist [emoji4]
Nei, det har jeg ikke prøvd. Har prøvd den man får kjøpt på apoteket, og legen har skrevet ut 2 forskjellige typer. Sliter også mye med å få ned flytende medisin, så når legen sa at jeg måtte bruke dulcolax ved siden av så stoppet jeg.
Men jeg skal vurdere denne da [emoji4]
 
El i morgen tro?
Image1527157135.029497.jpg
 
Noen som har syklus på ca 26 dager? Bruker appen Glow og Ladytimer og en sier at det er el i morgen og en sier lørdag. [emoji848] hva tror dere er mest rett? Tester ikke etter el denne mnd, har ganske stabile sykluser.
La inn aksjer i går [emoji28]
 
Noen som har syklus på ca 26 dager? Bruker appen Glow og Ladytimer og en sier at det er el i morgen og en sier lørdag. [emoji848] hva tror dere er mest rett? Tester ikke etter el denne mnd, har ganske stabile sykluser.
La inn aksjer i går [emoji28]
De 3 forje pp har vært på 26 dager, men denne pp, når jeg egentlig ikke stresset med tester og slikt, for jeg rakk ikke å få de så ble EL forsinket. Fikk EL tester i går i posten, og den var positiv på formiddagen, men negativ på ettermiddagen.
Om du har EL smerter så hadde jeg gått etter de.
 
De 3 forje pp har vært på 26 dager, men denne pp, når jeg egentlig ikke stresset med tester og slikt, for jeg rakk ikke å få de så ble EL forsinket. Fikk EL tester i går i posten, og den var positiv på formiddagen, men negativ på ettermiddagen.
Om du har EL smerter så hadde jeg gått etter de.

Takk for svar! Synes jeg merker noen el smerter i dag i rygg, og litt i magen [emoji51] Får du el smerter før, under eller etter eggløsning? [emoji4]
 
Takk for svar! Synes jeg merker noen el smerter i dag i rygg, og litt i magen [emoji51] Får du el smerter før, under eller etter eggløsning? [emoji4]
Får før EL, denne pp begynte det 3 dager før, dag 2 var det helt jævlig, dag 3 følte jeg meg bare gangsperret.
 
Like trist uansett hvor langt tenker da jeg.. [emoji173]️ Men alt skjer for en grunn tenker jeg også! Ja, det kan visst det.. Lest mye om det på nett.. Var nede på 27(!) i d-vitamin og 10 i jern det er veldig lavt..[emoji32] Godt jeg endelig har en lege som hjelper meg[emoji16]

Hehe, du er absolutt ikke alene der nei[emoji23] Hater de få gangene jeg ikke har hatt en eneste liggende, så nå har jeg hundrevis[emoji23] De er jo så billig....

Det er helt sant, like trist uansett:( Man begynner jo å glede seg og lage planer.

Jeg har også hatt lavt med D-vitamin, men husker ikke hvor lavt det var.

Blir noen spennende dager fremover :) Blir gøy å følge med på deg da når du skal begynne å teste :D
 
Det er helt sant, like trist uansett:( Man begynner jo å glede seg og lage planer.

Jeg har også hatt lavt med D-vitamin, men husker ikke hvor lavt det var.

Blir noen spennende dager fremover :) Blir gøy å følge med på deg da når du skal begynne å teste :D

Absolutt[emoji173]️

Gleder meg til vi skal teste, ja!
 
Når begynner dere å teste? Jeg har bestilt tidligtester nå (holdet visst ikke med vanlige [emoji85]), tenkte kanskje å begynne å teste rundt 8dpo. Vet ikke om det er veldig optimistisk?
 
Knall pos el test igår kveld, fortsatt pos i morges.
Nå i kveld ser det ut som teststreken blir svakere, men fortsatt ganske sterk..
går det like gradvis nedover igjen?
Blir aksjer ikveld når mannen kommer seg hjemover.. :-D

Skjønner nå hva jeg kan ha gjort feil tidligere, har tolket kroppens signaler til å ha el tidligere enn jeg egentlig har.. er på dag 15 nå og det stemmer jo med syklusen.
 
Når begynner dere å teste? Jeg har bestilt tidligtester nå (holdet visst ikke med vanlige [emoji85]), tenkte kanskje å begynne å teste rundt 8dpo. Vet ikke om det er veldig optimistisk?
Skal prøve å holde meg til minst 10 dpo, har har jeg fått positiv før. Men kommer til å bli vanskelig :wtf: Har en del tidligtester liggende :D så mulig før, men 10 er målet :hilarious:
 
Når begynner dere å teste? Jeg har bestilt tidligtester nå (holdet visst ikke med vanlige [emoji85]), tenkte kanskje å begynne å teste rundt 8dpo. Vet ikke om det er veldig optimistisk?

Tror nok jeg kommer til å begynne å teste 8 dpo jeg også :p hadde tenkt å vente til 10 dpo men tror ikke jeg klarer å vente :hilarious:
 
Kan du forandre min EL til 21/05? :) Samme IKM dato :)
 
Back
Topp