IKM uke 23

Denne pp har jeg INGEN g-tester i hus. :p
Skal ikke teste eller tyde streker denne pp :D
 
Når begynner dere å teste? Jeg har bestilt tidligtester nå (holdet visst ikke med vanlige [emoji85]), tenkte kanskje å begynne å teste rundt 8dpo. Vet ikke om det er veldig optimistisk?

Tipper jeg sprekker på 8 dpo.. Har over 100 tester liggende [emoji23]
 
Jeg er ny med el-testing. Har en sånn CB monitor og i dag fikk jeg blinkende smilefjes. Det står at det er når man får smilefjes uten blinking at man er mest fruktbar. Jeg rekner med at eggløsningen kommer dagen etter dette kanskje? Tror ikke det blir noen prøving i dag, men er redd vi kanskje går glipp av el da? Hvor lang tid har man når man begynner å få blinkende fjes? Fikk negativ test i går.

Jeg også har testet med CB monitor denne pp. Jeg har hatt blinkende smilefjes i 9 dager =(... Tror kanskje jeg glipp av LH-toppen på testen.

Tester du på morgenen?
 
Jeg også har testet med CB monitor denne pp. Jeg har hatt blinkende smilefjes i 9 dager =(... Tror kanskje jeg glipp av LH-toppen på testen.

Tester du på morgenen?

Oi, det var lenge ja! Hvilken CD er du på og når pleier du å ha el?

Jeg tester ettermiddag, men siden jeg fikk blinkende i går har jeg testet både i dag tidlig og på ettermiddag. Fremdeles blinkende.
 
Jeg har bare to vanlige tester liggende, så er vel ikke noe vits i å teste før evt spotting uteblir på 10/11 DPO.
 
Har dere lagt inn aksjer da damer? :)

Jeg reiser på jobb i helgen, og i følge app har jeg EL imorgen. La inn en i går vi, så håper de holder seg i live noen dager ;)

Har egentlig null forventninger denne pp da, men hadde jo vært ekstra gøy om det klaffet da :)
 
Har dere lagt inn aksjer da damer? :)

Jeg reiser på jobb i helgen, og i følge app har jeg EL imorgen. La inn en i går vi, så håper de holder seg i live noen dager ;)

Har egentlig null forventninger denne pp da, men hadde jo vært ekstra gøy om det klaffet da :)

Ja nå har vi lagt inn aksjjer på dag 8, 10, 13 og 15! Håper så inderlig på klaff igjen nå asså. Og fullbåren baby :)

Krysser alle fingre for hele uke 23! Må bli gulluka ;-D Nå begynner den eviglange ventinga......
 
1 eller 2 dpo. Heldigvis blir helgen å gå fort. Tror vi drar til foreldrene mine til uken, pappa har bursdag på lørdag. Så test kommer uken etter det, tror jeg.
 
Jeg tenker å gjøre det samme. Får bare skygger uansett hva jeg gjør :p

Men spørs om testetrangen tar over viljestyrken da ;) haha

Den ser jeg :D
Hjelper å ikke a tester i hus ;)
 
Da mld jeg meg inn her[emoji846]

Hepe-pp10(?)-B4-El 24.05-ikm 07.06
 
Last edited:
2 dpo.. Herlighet hvordan skal vi få tiden til å gå[emoji23][emoji23] Vaska hele leiligheten, gått 2 lange turer med hunden og handla for 10 dager fremover idag. Nå har jeg ikke mer å gjøre[emoji23]
 
ENDELIG blinkende smilefjes i dag. Ut fra mensen skulla æ hadd el onsdagen. Spent på når den slutte å blinke [emoji7]
 
Back
Topp