IKM uke 23

Så kjedelig med ma da. Er min 1 pp erter sa. Var du kommet langt?
Nå satser vi på full klaff ;)
Jeg skulle vært 9+5 når det ble oppdaget og 11+6 når jeg tilslutt fikk utskrapning. Fikk tilbake menstruasjonen i går, så da er jeg klar for å prøve igjen.

Krysser fingrene for full klaff for oss begge ;)
 
Ysj. Så kjedelig. Litt av en prosess. Men bra mensen er tilbake og man kan prøve igjen! Jeg er ferdig med blødningen etter sa'en og venter på el tester i kassa ;)
 
Hvordan går det med dere jenter? Har dere startet el-testingen? Her har testene gradvis blitt sterkere, så noe er hvertfall på gang :)
 
Hvordan går det med dere jenter? Har dere startet el-testingen? Her har testene gradvis blitt sterkere, så noe er hvertfall på gang :)
Jeg er bare på CD2, og venter ikke eggløsning før om rundt 10 dager, så tester nok først fra rundt CD9-10. Altså om en ukes tid ;) Jeg har IKM på lørdagen og har kort lutealfase (11 dager), så jeg blir av de sene i denne IKM-gruppen...
 
Tok en test i dag på CD 12, men regner ikke med positiv før ut i neste uke. Men den er hvertfall svak enda.
 
Ska begynne imorgen :) er da cd11 fikk positiv el test cd18 forrige måned og mensen cd 29 er ikke det kort tid imellom el og tr?:eek: men nå va det første pp etter pilleslutt så er no ikke rart att syklusen ikke er stabilisert;) veldi spent på denne pp ivertfall :)
 
Da har Tanta vært på besøk etter 73 dager fraværende, så da blir ikm 2 juni:) satser på mer stabil syklus nå, fant ut at jeg har vært syk siden ma i januar og endelig fått medisiner, så nå blir det;)
 
Ska begynne imorgen :) er da cd11 fikk positiv el test cd18 forrige måned og mensen cd 29 er ikke det kort tid imellom el og tr?:eek: men nå va det første pp etter pilleslutt så er no ikke rart att syklusen ikke er stabilisert;) veldi spent på denne pp ivertfall :)
Fasen mellom menstruasjon og eggløsning kan variere i lengde, mens fasen mellom eggløsning og mens (lutealfasen) er stabil. Om en regner at din eggløsning var dagen etter positiv test, tilsvarer din lutealfase kun 9 dager. Under 10 dager regnes som lite.
 
App'en min sier jeg hører til her, med IKM fredag 5. juni. Så får vi se da, hva PP17 bringer...
 
Tiden går litt tregt, men prøver å ikke tenke så mye på den. Når begynner dere å teste etter EL?
Jeg begynner nok å EL-teste ca på CD 10, som for meg blir tirsdag til uken.
 
Jeg begynner å el-teste på søndag :) Håper el kommer som planlagt, og at dpo går fooort! :D
 
Jeg fikk ganske sterk strek på el test i går, og positiv i dag. La inn aksjer i natt, mulig det bare blir med denne ene gangen, så da satser vi på at det blir full klaff :D
 
svidd av noen hundrelapper på ebay på tester, håper el testene rekker å komme, ellers er hvertfall g testene her til uka vår kommer... testoman som jeg er så fikk jeg 50 strips, 3 cb+ og 2 cb digital med uke, for prisen av hva bare en to pk cb digital med uke koster her hjemme... så jadda... lova gubben å ikke teste så masse, men får teste i skjul da :p kontrollfreaken må ha kontroll :p

Hehe, jeg testet også i skjul, og må lure sambo til sengs under el :p
Hans krav for å gå med på nr 3 var at jeg ikke skulle styre sånn med testing og timing :p
 
El slim 15 og 16 og god strek på test igår tipper den er positiv idag. Så noen dager før enn antatt. Tester på nytt senere idag.
Men lurer på om dette er mnd jeg slipper i den andre livmora, så tror vel ikke helt på denne mnd.
 
Back
Topp