IKM uke 23

Jeg lå inn link for denne ikm tråden uke 23 inn under ikm tråder sånn at man kan finne den der og jeg har slettet linken til den jeg lagde siden jeg trodde det ikke var noen uke 23 ikm tråd.. :)

Jeg har ikm torsdag 4 juni, om noen har lyst å føre meg opp blir jeg glad :)
 
r
 
Last edited:
Hei. Slenger meg med her jeg også. :) Er nå igang med nytt IVF forsøk etter ha mistet 2 ganger på rad. Om alt går etter planen så blir det testing slutten av uke 23 :)
 
Hei. Slenger meg med her jeg også. :) Er nå igang med nytt IVF forsøk etter ha mistet 2 ganger på rad. Om alt går etter planen så blir det testing slutten av uke 23 :)
Håper det går bra for deg denne gangen :)
 
Jeg er på CD 5 i dag, mensen har akkurat dratt sin vei, og jeg er klar for ny pp :D Tenkte å teste etter el denne syklusen, tenker jeg begynner testingen på CD 9 eller 10.
 
Cd 7 idag :) el testene kom i postkassa igår så regner med jeg bynner og teste i helga;)
 
Tror jeg tester selv denne mnd, men kun de tre dagene rundt EL (man, tirs, ons neste uke). Greit å vite når IKM er :)
 
:whacky024

Hei!
EL 22.5
IKM 3.6
PP1
Har sykluser som er pinlig nøyaktige og trenger nok ikke å teste for å vite om jeg har EL (heldigivis) :hello2

Har liksom en følelse av at spiren kommer til å sitte ganske fort...
 
IKM 6. juni her :) Pp9 (pp1 etter MA).
 
Back
Topp