IKM uke 14

Testen idag var helt blenda...
Men jeg fant faktisk en privat gynekolog i nærheten som har oppe i morgen, og fikk en time på ettermiddagen! Er så glad og letta for det, blir godt å bare få sjekket slimhinnen og alt sånt igjen.
Skulle uansett bestille meg en time til ny gynekolog snart for å få en ny til å se på meg og vurdere videre om jeg ikke ble gravid nå. I stad skrev jeg ned hele historien min siden januar 2019 da alt startet på ett ark som han kan se på. Det ble på 1,5 A4 side... Og jeg skrev så smått jeg kunne for å prøve og få plass til alt på en side, men det gikk ikke. Og alt er bare datoer på gynekologbesøk, for når jeg har gått på ulike hormoner osv. Blir sliten av å se på det, ikke rart de to siste årene har vært tøffe! Men spent på i morgen nå!
 
Testen idag var helt blenda...
Men jeg fant faktisk en privat gynekolog i nærheten som har oppe i morgen, og fikk en time på ettermiddagen! Er så glad og letta for det, blir godt å bare få sjekket slimhinnen og alt sånt igjen.
Skulle uansett bestille meg en time til ny gynekolog snart for å få en ny til å se på meg og vurdere videre om jeg ikke ble gravid nå. I stad skrev jeg ned hele historien min siden januar 2019 da alt startet på ett ark som han kan se på. Det ble på 1,5 A4 side... Og jeg skrev så smått jeg kunne for å prøve og få plass til alt på en side, men det gikk ikke. Og alt er bare datoer på gynekologbesøk, for når jeg har gått på ulike hormoner osv. Blir sliten av å se på det, ikke rart de to siste årene har vært tøffe! Men spent på i morgen nå!
Det er jeg og på dine vegne! Blir godt med forhåpentligvis noen svar
 
Blenda i dag også, 11 dpo. Helt sinnsyke menssmerter i går og i dag, har tatt smertestillende. Typisk menssmerter, bare sterkere enn de pleier rett før mensen. Dette ligner mer på de smertene jeg har under mensen og el :yuck:
 
Blenda i dag også, 11 dpo. Helt sinnsyke menssmerter i går og i dag, har tatt smertestillende. Typisk menssmerter, bare sterkere enn de pleier rett før mensen. Dette ligner mer på de smertene jeg har under mensen og el :yuck:
Håper det er ett godt tegn
 
Tanta kom igår kveld :p gratulerer til dere med positiv test :Heartred
 
Dagens ikmere! Hvordan går det?
♡ Lørdag 10. April ♡
MSE93 - 27 år - PP1 - B2 - EL 27.3 (ca) - IKM 10.4 (ca)
Morellakris - 34år - PP38 - B1 - EL 28.3 - IKM 10 .4
 
Dagens ikmere! Hvordan går det?
♡ Lørdag 10. April ♡
MSE93 - 27 år - PP1 - B2 - EL 27.3 (ca) - IKM 10.4 (ca)
Morellakris - 34år - PP38 - B1 - EL 28.3 - IKM 10 .4
Ingen TR enda. Krampene derimot, de har herjet de siste dagene :bag:
Negativ test i dag, men ser jo så klart skygge :banghead:
Tipper TR kommer ila helgen..
 

Vedlegg

  • E62F6943-E093-458D-BC79-5D23C1B2C911.jpeg
    E62F6943-E093-458D-BC79-5D23C1B2C911.jpeg
    36,1 KB · Visninger: 42
Ingen TR enda. Krampene derimot, de har herjet de siste dagene :bag:
Negativ test i dag, men ser jo så klart skygge :banghead:
Tipper TR kommer ila helgen..
Mange klemmer!
 
Vente vente vente... Tolket eggløsningsslim til at IKM er idag eller imorgen, men ingen eksakt vitenskap, så... Venting er kjedelig... Ingen tegn hverken den ene eller andre veien, men har liten tro...
 
Vente vente vente... Tolket eggløsningsslim til at IKM er idag eller imorgen, men ingen eksakt vitenskap, så... Venting er kjedelig... Ingen tegn hverken den ene eller andre veien, men har liten tro...
Venting er det verste med hele prøvingen! Håper du slipper å vente så lenge!
 
Venting er noe skit... :shifty:
 
Fikk mensen igår kveld med ett brak... Blør som en foss! Så utsatte gynekologtimen 13 dager sånn at man kan se hvordan ting er da :)
 
Fikk mensen igår kveld med ett brak... Blør som en foss! Så utsatte gynekologtimen 13 dager sånn at man kan se hvordan ting er da :)
Mange klemmer! Lykke til hos gyn!
 
Begynt å spotte lyserosa så da kan jeg nok settes på TR.
Gratulerer til alle som har fått positiv test og lykke til videre til alle sammen :Heartred
 
Back
Topp