IKM uke 14

Ingen tvil her ihvertfall :p og appene sier 4 +0
 

Vedlegg

  • IMG_20210408_081323.jpg
    IMG_20210408_081323.jpg
    16,3 KB · Visninger: 96
Blenda test i dag også! Og et lite hjertesukk fra denne kanten, kom nettopp på at min kjære pappa skulle fylt 60 år i dag:Heartpink Han rakk dessverre bare å fylle 59:sorry:
 
27mamma27 - 27år - PP2 - B4 - EL22.03? - IKM 07.04.21

Noe usikkert da jeg har hatt en spontanabort nettopp, men blir med her intil videre :happy:
Hvordan går det?
 
Begynner å lure på om eggløsningen min var forsinket.. klarte ikke å finne eggløsning med tester på tross av el-slim tidligere i syklusen.. gikk ut fra jeg hadde EL rundt 23.3... så fikk jeg et skilkelig EL slim "utbrudd" før forrige helg.. tok en CB early nå og får opp skygge iallefall.. er de kjent for å lage skygger?
 

Vedlegg

  • 20210408_133331.jpg
    20210408_133331.jpg
    26,5 KB · Visninger: 44
  • Negative Image_202148133556891.jpg
    Negative Image_202148133556891.jpg
    25,9 KB · Visninger: 43
Da har jeg offisielt gitt opp, og kan likeså godt settes på TR.
13 dpo, og ikke et tegn til strek. TR dukker nok opp i løpet av helgen:meh: Men da kan jeg ringe inn mens til Rikshospitalet og få vite når jeg starter opp på Synarela sprayen:hello2 Så da flytter jeg meg over til assistert jentene. Selv om jeg sikkert slenger meg med i en ikm gruppe her igjen når jeg har startet IVF#2.

Ønsker dere alle er superfin vår, og gratulerer til alle med positive tester. Og lykke til til dere andre. Kommer til å følge med videre på hvordan det går med dere:Heartred
 

Vedlegg

  • F4FD3799-D8AB-46FE-9E68-CF139A955C85.jpeg
    F4FD3799-D8AB-46FE-9E68-CF139A955C85.jpeg
    59,7 KB · Visninger: 35
Kan sette meg på TR nå:(

Syns jeg fikk raskere EL denne runden når jeg drakk en del grapefruktjus, så skal fortsette med det neste syklus, og så lurer jeg på om jeg skal teste ut wild yam også..
 
Da har jeg offisielt gitt opp, og kan likeså godt settes på TR.
13 dpo, og ikke et tegn til strek. TR dukker nok opp i løpet av helgen:meh: Men da kan jeg ringe inn mens til Rikshospitalet og få vite når jeg starter opp på Synarela sprayen:hello2 Så da flytter jeg meg over til assistert jentene. Selv om jeg sikkert slenger meg med i en ikm gruppe her igjen når jeg har startet IVF#2.

Ønsker dere alle er superfin vår, og gratulerer til alle med positive tester. Og lykke til til dere andre. Kommer til å følge med videre på hvordan det går med dere:Heartred
Masse klemmer! Lykke til med ivf!
 
Kan sette meg på TR nå:(

Syns jeg fikk raskere EL denne runden når jeg drakk en del grapefruktjus, så skal fortsette med det neste syklus, og så lurer jeg på om jeg skal teste ut wild yam også..
Mange klemmer! Lykke til neste pp!
 
Begynner å lure på om eggløsningen min var forsinket.. klarte ikke å finne eggløsning med tester på tross av el-slim tidligere i syklusen.. gikk ut fra jeg hadde EL rundt 23.3... så fikk jeg et skilkelig EL slim "utbrudd" før forrige helg.. tok en CB early nå og får opp skygge iallefall.. er de kjent for å lage skygger?
Blir spennende å se utover da :) håper det er babystrek!
 
Back
Topp