IKM UKE 10 ♡

Kan jeg henge litt med dere? Jeg var 5+1 og hjertet skulle begynne å slå. Istede begynte jeg å blø, og nå kommer det masse kornete mørkt blod, så håper iom at det var tidlig og det kommer rester at dette er fort over og at jeg er så raskt tilbake at jeg kan sette meg opp i denne ikm-gruppa om jeg setter ikm til søndagen. Det beste er å bare gå videre og ikke dvele :)

Skvirevippen - pp5 (pp1 etter sa) - B1 - el mellom 22-25.02 - IKM 09.03

<3 <3 <3 nå blir det novemberbaby på oss istedenfor!
 
Hei! Jeg vil også være med her:happy:
PP7 IKM ca 9.3 (litt usikker da jeg har litt uregelmessige sykluser) Får alltid ømme pupper dagen etter el så vet mer når det har skjedd;)
 
Hei! Jeg vil også være med her:happy:
PP7 IKM ca 9.3 (litt usikker da jeg har litt uregelmessige sykluser) Får alltid ømme pupper dagen etter el så vet mer når det har skjedd;)

Ja bare å si ifra, så redigerer jeg topp innlegget :)
 
Hopper inn her. Litt uregelmessig mens. Men går ut i fra 28 dager. Så da blir IKM 8/3 :) Barn 2, pp 8
 
Hmm så rart.. cd9 og fikk strekkbart slim isted da jeg var på do. Bør jeg begynne el testingen i morgen da? Hadde tenkt å vente til søndag.
 
Hmm så rart.. cd9 og fikk strekkbart slim isted da jeg var på do. Bør jeg begynne el testingen i morgen da? Hadde tenkt å vente til søndag.

Jeg tror nok jeg ville startet å teste ja! Fikk el slim på cd 11 forrige pp, og fikk positiv el test 5 dager senere.. Så det er nok noe på gang til deg :D Spennende :happy:
 
Jeg tror nok jeg ville startet å teste ja! Fikk el slim på cd 11 forrige pp, og fikk positiv el test 5 dager senere.. Så det er nok noe på gang til deg :D Spennende :happy:

Herregud jeg venter jo ikke el før sånn rundt 19. Februar :p haha! Jaja gjør meg ingenting om den kommer før! :D starter testing i morgen tidlig da :D spennende! Første gang med el-testing!
 
Dette er uka det blir babyboom dere!! Nå må vi ha trua<3 masse babystøv til oss alle :)
 
Sniker litt :) IVF med trolig uttak (EL) uke 8 og IKM uke 10. Skriver meg opp når jeg vet eksakt.
 
Hvor gamle er de to du har fra før? :happy:

Ja dette blir første av forhåpentligvis mange :p Men må jo først få til nr 1 da hihi:D

Takk det samme :)
Vi har to gutter på 8 og 11 fra før :Heartblue:Heartblue så ja, det er vel innafor å si det blir en liten attpåskatt da :happy:

Det er nydelig å vente på den første lille skatten også, kos deg med prøvetid og det fantastiske som er i vente :happy:

Nå begynner tanta å pakke sammen sakene sine litt her, så i løpet av helga er vi vel klare til å jakte på gullegget tenker jeg ;)
 
Henger meg på dere [emoji4]
Dansejente, PP 6 etter SA (PP18, litt usikker på hvordan jeg ska regne det når det har vært en SA). Barn 1 så ønsket om spire er stort nå. Estimert EL er 20.2 og IKM 6.3 med mindre syklusen drar ut denne gangen og.
La dette være uka vår med positive gtester [emoji4]
 
Vet ikke hvor jeg skal gi beskjed,så skriver bare her. Jeg bytta kallenavn fra Vhbimn. Skal ikke bytte flere ganger:p Bare si om jeg skal slette denne etterpå.
 
Nå er jeg sååå usikker på el. Blødningen begynte å ta seg opp litt idag så da håper jeg resten kommer nå og er fort over. Og ser at mange av de som har opplevd sa har blitt gravid ved første el igjen i det, selvom det er skummelt å håpe. Men når er den da? Forrige el kom cd 13 men da drakk jeg salviete. Men før der har den vært cd18.. kanskje jeg skal begynne å drikke salviete igjen ?

Og dilemma: bestille flere gtester eller klare meg med de fem jeg har? Har jeg få er det mindre fristende å teste... kanskje heller vente til komplett apotek har salg igjen ?
 
El slim i går og denne testen i dag! Snart el tror dere??
7471db8cb1ac8960d53893081fc8cb98.jpg
 
Nå er jeg sååå usikker på el. Blødningen begynte å ta seg opp litt idag så da håper jeg resten kommer nå og er fort over. Og ser at mange av de som har opplevd sa har blitt gravid ved første el igjen i det, selvom det er skummelt å håpe. Men når er den da? Forrige el kom cd 13 men da drakk jeg salviete. Men før der har den vært cd18.. kanskje jeg skal begynne å drikke salviete igjen ?

Og dilemma: bestille flere gtester eller klare meg med de fem jeg har? Har jeg få er det mindre fristende å teste... kanskje heller vente til komplett apotek har salg igjen ?

Jeg har også få g tester igjen nå :p så tenkte jeg skulle vente til tidligst 10 dpo med å teste og hvis den var negativ uansett skygge så teste annenhver gang :p drikk salviete og grapefruktjuice :D temper du nå?
 
Back
Topp