IKM UKE 10 ♡

norri

Elsker forumet
Assistert-jentene
❤Januarlykke 2022❤
Er ganske utålmodig, derfor kjører jeg på å lager ikm-gruppe for uke 10 :happy: Håper på mange positive tester :Heartred

Skriv: Nick - pp - barn nr - el - ikm

RESULTAT

GRAVID!:D:
*Newbeginning*
Frozar
Ballettien
Prøver på nr 2
VictoriaH
Verpesyk90
Babyhåp89
Eiapopeia
Fregnefanten
MammaTilToPrinserOgPrøver

TR:(:
Norri
Bs1701
MaMi
Fra2til3
Masuma
2 og en attpåskatt?
Frøkenspiresnart
Batuuli
Anjamor2
Novchica
LilleTusta
Prøverpånr4
Alvea
Bukett
Linni_ønsker_liten
Lisii
Milla_1981
Snopey
Dansejente

Ikke oppdatert/usikker:
Sandraa - PP4 - B1 - EL ca 19.2 - IKM 6.3
HåpefulleLuna - PP8 - B2 - IKM 8.3
Miniinis - PP3 - B3 - EL ca 23.02 - IKM 09.03
Lotepus - PP7 - PP1 etter SA - B2 - IKM 12.3
..spireliten..
 
Last edited:
Bukett : Pp2 etter ma - B1 - el: ca 23.2 - ikm: 10.3
 
Last edited:
Spennende! Skal du gjøre noe annerledes denne perioden? Jeg har begynt med temping, så det blir spennende om det gir utslag. Ikke hatt helt kontroll på når EL er..
Jeg testa etter eller forrige pp med el-tester. Har noen igjen så kommer til å bruke om de. Også tenker jeg å prøve å ha mest mulig avslappet forhold til hele greia(lettere sagt en gjort!).
Har også vært hos legen og fått henvisning til gynekolog. Vet jeg ikke har prøvd lenge, men har tidligere blitt operert for celleforandringer og har en dårlig følelse på at noe er galt så greit å få det bekreftet eller forhåpentligvis avbekreftet så tidlig som mulig.
Lykke til med temping, får håpe det blir lettere å følge med på el da:)
 
Jeg melder meg inn i uke 10 jeg også :) 2 pp, IKM 6.3 og prøver på en liten attpåskatt, barn nr 3 :) midt i TR for øyeblikket, og glad hun endelig kom på besøk etter uttak av spiral for 7 uker siden. Gleder meg til hun drar igjen også ;)
 
Tror jeg skal være her ! Men hadde 28 dagers syklus denne pp. Normalt har jeg 33 dager. Så vet ikke om det er onsdag 8 mars eller torsdag 9 mars. Eller fredag 3 mars :S Men får bare oppdatere dere :)

LilleTusta pp4 barn 1 el? Ikm onsdag 8 mars
 
Tror jeg skal være her ! Men hadde 28 dagers syklus denne pp. Normalt har jeg 33 dager. Så vet ikke om det er onsdag 8 mars eller torsdag 9 mars. Eller fredag 3 mars :S Men får bare oppdatere dere :)

LilleTusta pp4 barn 1 el? Ikm onsdag 8 mars

Ja du må bare oppdatere oss :) Jeg var selv litt i tvil, for hadde 36 dagers syklus i pp1, og nå i pp2 hadde jeg 30.. så er ikke godt å si hvor jeg ender opp denne gangen :p
 
Jeg melder meg inn i uke 10 jeg også :) 2 pp, IKM 6.3 og prøver på en liten attpåskatt, barn nr 3 :) midt i TR for øyeblikket, og glad hun endelig kom på besøk etter uttak av spiral for 7 uker siden. Gleder meg til hun drar igjen også ;)

Åå så herlig med en liten attpåskatt <3 Håper hun pakker sammen og drar sin vei snart!:)
 
Åå så herlig med en liten attpåskatt <3 Håper hun pakker sammen og drar sin vei snart!:)

Tusen takk Norri, ja, plutselig er lengselen stor, og enda vi trodde vi var så ferdige :) koser meg veldig med tanken, håper vi får det til og det ikke er for sent for oss, også er det jo så koselig og lærerikt å skravle med dere fine jentene her inne mens man venter :)

Du prøver på din første? :) masse lykke til denne pp'en :)
 
Tusen takk Norri, ja, plutselig er lengselen stor, og enda vi trodde vi var så ferdige :) koser meg veldig med tanken, håper vi får det til og det ikke er for sent for oss, også er det jo så koselig og lærerikt å skravle med dere fine jentene her inne mens man venter :)

Du prøver på din første? :) masse lykke til denne pp'en :)

Hvor gamle er de to du har fra før? :happy:

Ja dette blir første av forhåpentligvis mange :p Men må jo først få til nr 1 da hihi:D

Takk det samme :)
 
Ja du må bare oppdatere oss :) Jeg var selv litt i tvil, for hadde 36 dagers syklus i pp1, og nå i pp2 hadde jeg 30.. så er ikke godt å si hvor jeg ender opp denne gangen :p

Godt og se flere i samme båt ;)
Nå er eltestene kjøpt inn og venter i skapet ! Vår 4 pp men har ikke brukt prevensjon på 4 år ! Så er veldig utålmodig nå! Hehe ! Men regner med det tar litt tid :)
 
Godt og se flere i samme båt ;)
Nå er eltestene kjøpt inn og venter i skapet ! Vår 4 pp men har ikke brukt prevensjon på 4 år ! Så er veldig utålmodig nå! Hehe ! Men regner med det tar litt tid :)

Du er ikke alene om å være utålmodig:happy: Har ikke brukt prevensjon på 2 år ca, men så er det jo først nå vi har gått inn for å prøve aktivt, så håper det er derfor vi ikke har blitt gravid tidligere - og ikke fordi det er noe feil med noen av oss.

Forhåpentligvis klaffer det for oss begge snart :D
 
Kan jeg henge litt med dere? Jeg var 5+1 og hjertet skulle begynne å slå. Istede begynte jeg å blø, og nå kommer det masse kornete mørkt blod, så håper iom at det var tidlig og det kommer rester at dette er fort over og at jeg er så raskt tilbake at jeg kan sette meg opp i denne ikm-gruppa om jeg setter ikm til søndagen. Det beste er å bare gå videre og ikke dvele :)

Skvirevippen - pp5 (pp1 etter sa) - B1 - el mellom 22-25.02 - IKM 09.03
 
Henger meg på her jeg! :) Batuuli - pp2 - b1 - el ca 22-25.02 - IKM 08.03
 
Kan jeg henge litt med dere? Jeg var 5+1 og hjertet skulle begynne å slå. Istede begynte jeg å blø, og nå kommer det masse kornete mørkt blod, så håper iom at det var tidlig og det kommer rester at dette er fort over og at jeg er så raskt tilbake at jeg kan sette meg opp i denne ikm-gruppa om jeg setter ikm til søndagen. Det beste er å bare gå videre og ikke dvele :)

Skvirevippen - pp5 (pp1 etter sa) - B1 - el mellom 22-25.02 - IKM 09.03

ÅÅå det var skikkelig leit å høre :( Selvfølgelig er du hjertelig velkommen her :Heartred Sender deg en god klem!
 
Milla_1981 PP13, barn nr 1, EL ca 20/2, IKM 6/3. [emoji4]

Begynte på Letrozol for noen dager siden, så håper det hjelper på denne perioden. [emoji6] Lykke til alle sammen! [emoji171]
 
Back
Topp