Ikke helt i vater, men himla optimistisk!

wiiie! Hej! Förstår godt att du har gått i hi fra forumet, men veeeldig godt å höra fra dig och galskapen din! Så härliga nyheter fra TUL og! kooos dig massa med gravidbyxer och glorete julepynt och hör av dig igen när helst det passer! :Heartred
 
Så godt å høre at alt står bra til❤️ Skjønner at det kan være behov for forumpause, men det er herlig å høre fra deg innimellom :happy:
 
8+3 :Heartred

Tul er vel overstått - alt er som det skal være!
:Heartred:Heartred:Heartred
Kvalmen har gått i bølger, og det har galskapen også :laughing021 Trenger rett og slett litt kvalme for å holde meg i vater! :joyful:

Er fortsatt oppblåst som få! Gravidbukse ble handlet og tatt i bruk før tul, litt på trass (våg at dette ikke går bra nå :smiley-angry016) og litt fordi alle andre bukser strammer og er ubehagelige! :dance008
Går alltid med lange skjerf foran magen for å prøve å skjule, og nå i førjulstiden benytter jeg meg av sjansen til å gå med litt glorete julepynt! (..stryk «litt» i den beskrivelsen der) Hvem ser vel en liten kule når du går med et juletre på hodet?! :D

Go’følelsen og roen er ordentlig på plass igjen! Det stoppet jo opp i begynnelsen av uke 9 forrige gang, men på tul sa de at det ikke var noen større sannsynlighet for at det skulle stoppe opp på samme tid dersom det skulle gå galt igjen. Så hvertfall ingen vits i å ha det som noen merkedato :happy:
Når det er sagt blir det privat tul i slutten av uke 9. Sånn er det bare, logisk eller ei :hilarious:

Men nå når jeg vet at jeg kan ha flere dager med lite kvalme og at alt fortsatt er bra så er juleløftet til meg selv å prøve å ikke kjenne så mye etter eller analysere så mye! Jeg er ikke ei spåkone!
Og da tilbake til trassen; DETTE SKAL GÅ BRA!! Jeg gidder ikke forholde meg til noe annet :Heartred
Heia lille bøllefrø!
:wav

Haha, sykt bra strategi å pynte seg ekstra:hilarious: Siden jeg hadde en litt dårlig start i går, tok jeg på meg julenisseben på hodet (gir ingen mening, men så veldig morsomt ut). Men det hjalp:D

Blir spennende med TUL, da:happy: Skjønner godt at du ønsker den bekreftelsen. Men alt skal jo gå bra denne gangen:Heartbigred
 
Var jo det vi visste; når vi blir gravide på trass, så kan vi ha magiske babyer på trass også! ❤️❤️❤️
 
9+4 :love7

Vært på ny tul idag, alt er som det skal! Og lille bøllefrø sprellet og sparket og viste frem hvor sprekis h*n er :wav

Gyn sa at det selvfølgelig ikke finnes noen garantier, men at for de som mister i uke 10-12 så ser man ofte at noe ikke er 100% i uken før, at målene ikke helt passer sammen f.eks

En LITEN del av meg tenker; tenk om vi tok tul for tidlig, og vi får oss en skikkelig uhyggelig beskjed når vi kommer tilbake i uke 13..? Men f**** heller! Skal jeg holde på sånn så blir jeg jo aldri trygg :smiley-angry016

Jeg er altså litt oppgitt over meg selv i skrivende stund: jeg bokstavelig talt svevde ut av legetimen og kjente på en uhemmet lykkefølelse! Og så, ikke mange timene etter lurer frykten seg frem igjen!

Så hvis noen har noen oppløftende ord? Ting dere har tenkt/tenker for å holde galskapen og frykten i sjakk? I’m all ears!

For jeg gidder faktisk ikke være redd lenger! Jeg er dritt. lei. :arghh:
 
Så deilig med en positiv ultralydopplevelse. Jeg skjønner jo at du er mer redd pga tidligere erfaringer, men det har faktisk ingen innvirkning på dette fosteret :) For meg er det egentlig bare statistikk som hjelper. Når du har sett at alt ser bra ut i dag er det jo 1-2% sjanse for at det går galt, altså 98-99% sjanse for at det går bra! Det er ganske gode odds det :smiley-bounce022 Jeg har ingen andre råd enn å bare bestemme seg for at det går bra! Skulle det skjære seg tror jeg ikke det gjør mindre vondt hvis du var flink til å engste deg på forhånd.

Og jeg har tenkt til å ha deg med i termingruppa helt til august, så her er det bare å slappe av❤️
 
Så deilig med en positiv ultralydopplevelse. Jeg skjønner jo at du er mer redd pga tidligere erfaringer, men det har faktisk ingen innvirkning på dette fosteret :) For meg er det egentlig bare statistikk som hjelper. Når du har sett at alt ser bra ut i dag er det jo 1-2% sjanse for at det går galt, altså 98-99% sjanse for at det går bra! Det er ganske gode odds det :smiley-bounce022 Jeg har ingen andre råd enn å bare bestemme seg for at det går bra! Skulle det skjære seg tror jeg ikke det gjør mindre vondt hvis du var flink til å engste deg på forhånd.

Og jeg har tenkt til å ha deg med i termingruppa helt til august, så her er det bare å slappe av❤️
Jeg liker tallenes tale!! :Heartred

Og ja - det blir ikke noe bedre skulle det gå galt dersom man har vært flink til å uroe seg på forhånd!! Det er nettopp derfor jeg blir så irritert på meg selv :laughing021

Men ja! Jeg skal hoppe tilbake på skya mi og sveve videre! Trur jeg må spenne på meg minst tre sikkerhetsbelter!! Så slipper jeg å falle ned hele tiden :dance008

Vi skal hele veien til august!! :Heartred Hurra for høygravid på sommeren :laughing014
 
Fra den dagen man står med en positiv test i handen så har man en grunn till bekymring. När ungen väl är ute så är det ju ting man bekymrer sig för då också, så en liiiten del av dig kan du låta känna på mammakänslorna, men du mår inte bättre av att gå och tänka på att det kan gå galt, för det är sååååå mycket större chans för att alt går bra! :Heartred

Jag tror att vi idag är så flinka till å bekymre oss mye pga disse forumen. Daglig ser man tråder hvor det har gått galt för folk, för dem har STÖRST behov for å lufte ting. Jag känner litt att jag blir nästan irriterad når folk är bekymrade i hue och ræva fordi dem ikke kenner liv i uke 14 for att noen andre er heldige. Nå må vi mödrer ta oss sammen och lita på att kroppen våres gör det den skal och att lillis i magehybeln har det heeeelt topp!:love017

Og när man är förbi uke 8 så ökar oddsen igen siden hjertet nå har delt sig i 4 kamrer och är ”färdigt”

Kom dig opp på den rosa skyen din igen, och BLI DÄR!! Detta GÅR BRA! :wav
 
Fra den dagen man står med en positiv test i handen så har man en grunn till bekymring. När ungen väl är ute så är det ju ting man bekymrer sig för då också, så en liiiten del av dig kan du låta känna på mammakänslorna, men du mår inte bättre av att gå och tänka på att det kan gå galt, för det är sååååå mycket större chans för att alt går bra! :Heartred

Jag tror att vi idag är så flinka till å bekymre oss mye pga disse forumen. Daglig ser man tråder hvor det har gått galt för folk, för dem har STÖRST behov for å lufte ting. Jag känner litt att jag blir nästan irriterad når folk är bekymrade i hue och ræva fordi dem ikke kenner liv i uke 14 for att noen andre er heldige. Nå må vi mödrer ta oss sammen och lita på att kroppen våres gör det den skal och att lillis i magehybeln har det heeeelt topp!:love017

Og när man är förbi uke 8 så ökar oddsen igen siden hjertet nå har delt sig i 4 kamrer och är ”färdigt”

Kom dig opp på den rosa skyen din igen, och BLI DÄR!! Detta GÅR BRA! :wav
Ja, jeg tok sats og hoppet opp på skyen min i går, og sitter foreløpig stødig her :Heartred Men har som sagt spent meg fast, så jeg ikke faller ned så lett!
Livet er mye bedre her på en svevende sky! :Heartpink

Og ja, forum var helt uvurderlig for meg, spesielt når det gikk galt! Men ulempen nå er jo at redselen kan trigges av å lese om andre som mister eller er urolig, det er så lett at uroen smitter over :happy:

All in på tillit til kroppen fremover!! :joyful: Og å kjenne spark i uke 14 forventer jeg ikke altså :laughing021
 
Håper alt fortsatt er bra med deg! Savner de fantastiske og hysteriske morsomme innleggene dine :love7
Alt er fortsatt veldig bra! Etter siste ul, etter en liten fartsdump, fikk jeg senket skuldrene ordentlig :Heartred
Hehe, galskapen har på ingen måte gitt seg! Og i den ånd sender jeg deg en god dose glitterbæsj og enhjørningsmagi!! 6 dpo idag? Når er første test? :happy093
 
Alt er fortsatt veldig bra! Etter siste ul, etter en liten fartsdump, fikk jeg senket skuldrene ordentlig :Heartred
Hehe, galskapen har på ingen måte gitt seg! Og i den ånd sender jeg deg en god dose glitterbæsj og enhjørningsmagi!! 6 dpo idag? Når er første test? :happy093
Jey!  så koselig å høre  :happy::love7
Ja, 6dpo i dag og første test røk allerede 4 dpo, bare for å utelukke skygge og hjerteinfarkt hvis noe dukker opp på 9-10dpo. Så 4 og 5 dpo var testene helt blenda, og det er så bra. Ingen skygge, i dag var det noe bak. Men den tolker jeg som skygge. Jeg har blitt latterlig rolig over hele greia. Og lilletrille kommer når lilletrille kommer :laughing001
 
Hvordan går det med deg LIJETR?
Utrolig koselig å lese at alt gikk bra på TUL og at du, til tross for en liten dump i veien, har kommet deg opp igjen på den rosa skyen din:)
Jeg kjenner godt til "styggen på ryggen" som kommer å hvisker ring i øret på en, når man endelig er kommet seg ovenpå, er optimistisk, glad og har trua. Men aldri om styggen får vinne! Som du selv skriver, nå blir det baby, om så på trass :joyful:
Tenk at du nå snart er 11+0, som tiden går :love017
Gleder meg til å følge med på fortsettelsen :happy:
 
Hvordan går det med deg LIJETR?
Utrolig koselig å lese at alt gikk bra på TUL og at du, til tross for en liten dump i veien, har kommet deg opp igjen på den rosa skyen din:)
Jeg kjenner godt til "styggen på ryggen" som kommer å hvisker ring i øret på en, når man endelig er kommet seg ovenpå, er optimistisk, glad og har trua. Men aldri om styggen får vinne! Som du selv skriver, nå blir det baby, om så på trass :joyful:
Tenk at du nå snart er 11+0, som tiden går :love017
Gleder meg til å følge med på fortsettelsen :happy:
:Heartbigred
Her går det veldig bra! 11+2 idag :Heartred Henger fortsatt på den rosa skyen min! Men, som deg, gleder jeg meg også veldig til neste ul! I uke 13 for min del :joyful: Masse lykke til idag!! :Heartred
 
Hei!

Så fantastisk at ting har gått så bra! Veldig glad på dine vegne. Nå er det bare å senke skuldrene enda et hakk og kose seg med graviditeten <3
 
Hei!

Så fantastisk at ting har gått så bra! Veldig glad på dine vegne. Nå er det bare å senke skuldrene enda et hakk og kose seg med graviditeten <3
Ja! Det er utrolig deilig å ha kommet så langt :Heartred
Og du som er nesten ved oul!! Et stort HURRA!! :Heartred
 
Back
Topp