Ikke helt i vater, men himla optimistisk!

Holder det seg sånn her så tenker jeg at jeg unngår sykemelding, men blir det verre så får vi se :wideyed: Får jeg sovet godt og spist jevnlig så virker det til å holde kvalmen litt mer i sjakk, så det blir tidlige kvelder :hilarious: Nå er det heldigvis ikke så mange ukene til juleferie, så det er første delmål :joyful:

Huff skjønner :p Vet de andre på jobben det ennå? :joyful:
 
Samme her! Vi får håpe det ikke eskalerer noe mer enn dette! ❤️ Vi har julebord på jobb på fredag, DET er jeg spent på med tanke på lukter osv. Redd jeg skal grine eller noe sånt superkult som alle drømmer om på første julebordet med nye kollegaer!! :laughing021
:laughing021:laughing021:laughing021
Haha! Pliiiis vær den dama :laughing001

Jeg hadde vært mer spent på om jeg sovnet under bordet før kl ni :hilarious:
 
:laughing021:laughing021:laughing021
Haha! Pliiiis vær den dama :laughing001

Jeg hadde vært mer spent på om jeg sovnet under bordet før kl ni :hilarious:

Okei, jeg skal gjøre mitt beste! Jeg kommer garantert til å bli tidlig trøtt, så jeg må ha en bra plan for å komme meg ut av det hele! :pompus:
 
Okei, jeg skal gjøre mitt beste! Jeg kommer garantert til å bli tidlig trøtt, så jeg må ha en bra plan for å komme meg ut av det hele! :pompus:
Ja! Det er alltid litt tricky!
Jeg unngår å være den første som går, men blir liksom med «første bølgen» som drar hjem :hilarious: Da blir man bare «en av de som dro tidlig» :cool:
 
Ja! Det er alltid litt tricky!
Jeg unngår å være den første som går, men blir liksom med «første bølgen» som drar hjem :hilarious: Da blir man bare «en av de som dro tidlig» :cool:
Haha, du har ALLTID en olsn! Sikker på at du ikke er hemmeliig agent? :cool05
 
Så godt å lese at det går så bra! Og kvalme er et godt tegn - bare å ønske velkommen selv om det er utrolig slitsomt og byr på noen problemer etterhvert :meh: Jeg er 12+2 i dag og går å brekker meg på tur ned Nils nå. Først kom den i bølger, var konstant uke 7-10, så kommet i bølger igjen de siste ukene. Våknet mye på natten jeg og og hadde alltid en sånn YT restitusjonsdrikk stående. Sover med vinduet åpent så den var alltid god og kald :happy: Da holdt jeg det i sjakk om natten og fikk en god start på morgenen;)

De slettet forum appen så har ikke vært så aktiv her inne i det siste, men skal oppdatere dagboken snart nå. Gleder meg til ul din 19.12 :love017
 
Kvalme er et godt tegn, på sykehuset sies det at de som opplever svangerskapskvalme går det alltid bra med :D Jeg hadde blitt bekymret om jeg ikke hadde blitt kvalm :p Godt at alt er bra med deg, skal du vurdere sykemelding hvis du ikke blir bedre?
Det går bra med de som ikke er kvalme og. Jeg har nesten ikke hatt symptomer denne gangen, og er allerede halvveis.
De gangene det gikk galt hadde jeg mye sterkere symptomer.
 
Så godt å lese at det går så bra! Og kvalme er et godt tegn - bare å ønske velkommen selv om det er utrolig slitsomt og byr på noen problemer etterhvert :meh: Jeg er 12+2 i dag og går å brekker meg på tur ned Nils nå. Først kom den i bølger, var konstant uke 7-10, så kommet i bølger igjen de siste ukene. Våknet mye på natten jeg og og hadde alltid en sånn YT restitusjonsdrikk stående. Sover med vinduet åpent så den var alltid god og kald :happy: Da holdt jeg det i sjakk om natten og fikk en god start på morgenen;)

De slettet forum appen så har ikke vært så aktiv her inne i det siste, men skal oppdatere dagboken snart nå. Gleder meg til ul din 19.12 :love017
Ja, kjenner på en liten glede når kvalmen plager meg :laughing021 Er på sett og vis LIVREDD for at den skal forsvinne o_O Meeen sånt gidder jeg ikke forholde meg til! :D (Mantra mitt om dagen :hilarious:)
Og noe lett tilgjengelig mat/drikke på natta skal jeg ta med meg! Prøver også å være flink til å spise kveldsmat :happy:
Det er så herlig å se at du har nådd 12 uker og alt er tipp topp!! :joyful: Teller ned til det er min tur :Heartred
 
Det går bra med de som ikke er kvalme og. Jeg har nesten ikke hatt symptomer denne gangen, og er allerede halvveis.
De gangene det gikk galt hadde jeg mye sterkere symptomer.
Ja, med førstemann hadde jeg ikke kvalme og det gikk kjempe fint :Heartred
 
Duuuu, bingotanta über alle andre; hvor bliiir det av en update? ❤️ Forumlivet er ganske ensomt og leit når du ikke holder meg og galskapen i sjakk! :smiley-angelic008
 
Duuuu, bingotanta über alle andre; hvor bliiir det av en update? ❤️ Forumlivet er ganske ensomt og leit når du ikke holder meg og galskapen i sjakk! :smiley-angelic008
Kordan går det? :Heartpink
7+1 :love017

Kvalmen svinger - som gjør meg lykkelig og urolig hver gang jeg får en pause :laughing021
Jeg er OPPBLÅST! Ser ut som om jeg helt seriøst er 4-5 mnd på vei.. jeg lurer på hvor det selges juletelt som jeg kan gå med på alle festlighetene som kommer fremover :dance008
Og bekkenet sier ifra! Men helt overkommelig så langt :happy093

Kjente litt på nervene etter innkalling til tul, så det har vært null googling og lite tid på bv for å beskytte meg litt og få senket skuldrene :schoked025

Og ja - TIDEN GÅR SAKTE!!!!!! :greet015
Hilsen utålmodig.
 
7+1 :love017

Kvalmen svinger - som gjør meg lykkelig og urolig hver gang jeg får en pause :laughing021
Jeg er OPPBLÅST! Ser ut som om jeg helt seriøst er 4-5 mnd på vei.. jeg lurer på hvor det selges juletelt som jeg kan gå med på alle festlighetene som kommer fremover :dance008
Og bekkenet sier ifra! Men helt overkommelig så langt :happy093

Kjente litt på nervene etter innkalling til tul, så det har vært null googling og lite tid på bv for å beskytte meg litt og få senket skuldrene :schoked025

Og ja - TIDEN GÅR SAKTE!!!!!! :greet015
Hilsen utålmodig.
Hurra for passerte 7 uker! Satser på at alt er i orden på TUL, jeg har troen:gen014
 
7+1 :love017

Kvalmen svinger - som gjør meg lykkelig og urolig hver gang jeg får en pause :laughing021
Jeg er OPPBLÅST! Ser ut som om jeg helt seriøst er 4-5 mnd på vei.. jeg lurer på hvor det selges juletelt som jeg kan gå med på alle festlighetene som kommer fremover :dance008
Og bekkenet sier ifra! Men helt overkommelig så langt :happy093

Kjente litt på nervene etter innkalling til tul, så det har vært null googling og lite tid på bv for å beskytte meg litt og få senket skuldrene :schoked025

Og ja - TIDEN GÅR SAKTE!!!!!! :greet015
Hilsen utålmodig.

Skjønner du trenger å beskytte deg sjøl litt, man kan lage seg nokk stress men godt å få livstein fra deg :Heartpink og lykke til på tul
 
8+3 :Heartred

Tul er vel overstått - alt er som det skal være!
:Heartred:Heartred:Heartred
Kvalmen har gått i bølger, og det har galskapen også :laughing021 Trenger rett og slett litt kvalme for å holde meg i vater! :joyful:

Er fortsatt oppblåst som få! Gravidbukse ble handlet og tatt i bruk før tul, litt på trass (våg at dette ikke går bra nå :smiley-angry016) og litt fordi alle andre bukser strammer og er ubehagelige! :dance008
Går alltid med lange skjerf foran magen for å prøve å skjule, og nå i førjulstiden benytter jeg meg av sjansen til å gå med litt glorete julepynt! (..stryk «litt» i den beskrivelsen der) Hvem ser vel en liten kule når du går med et juletre på hodet?! :D

Go’følelsen og roen er ordentlig på plass igjen! Det stoppet jo opp i begynnelsen av uke 9 forrige gang, men på tul sa de at det ikke var noen større sannsynlighet for at det skulle stoppe opp på samme tid dersom det skulle gå galt igjen. Så hvertfall ingen vits i å ha det som noen merkedato :happy:
Når det er sagt blir det privat tul i slutten av uke 9. Sånn er det bare, logisk eller ei :hilarious:

Men nå når jeg vet at jeg kan ha flere dager med lite kvalme og at alt fortsatt er bra så er juleløftet til meg selv å prøve å ikke kjenne så mye etter eller analysere så mye! Jeg er ikke ei spåkone!
Og da tilbake til trassen; DETTE SKAL GÅ BRA!! Jeg gidder ikke forholde meg til noe annet :Heartred
Heia lille bøllefrø!
:wav
 
Back
Topp