Igangsetting

Jeg er innlagt for igangsetting nå, kom i går og satte inn ballong. som datt ut etter 2 timer, da ble det ikke gjort mer før i dag. Fikk en slags tampong for å stimulere livmoren, skal sitte i 24 timer om riene ikke starter. Kjenner jeg er Veldig utålmodig

Uff, min verste frykt, venting!
Hvorfor gjorde de ikke mer i går? Fy så kjedelig!
Skal sende litt føde-støv! Hold oss oppdatert ;)
 
Jeg er 38+5 imorgen.
Er også noe moden men ikke helt avflata livmorhals, ca 1-2cm. Men har ikke sjekka den siste uka og har hatt masse maserier/sterke kynnere hele uka! Så håper det har blitt litt mer modent, hvis ikke så ble det ballong på meg også.

Er bare redd for å bli liggende i mange dager med igangsetting. Vil helst blitt ferdig i morgen, hehe ;)
Får håpe det har blitt masse modning :D
Ja,det virker kjedelig..
Jeg blir satt igang pga lite fostervann så da regner jeg med at de ikke drøyer så lenge :/
 
Vet ikke hvorfor, hørtes nesten ut som de hadde lagt plan om en ting pr dag. syntes det var litt unødvendig å ikke gjøre noe en hel dag. Krysser fingrene for at det starter snart!
 
Phuu. Har hatt sammentrekninger i hele dag, og de er sterke! Nå på kvelden har de blitt litt mer regelmessige og jeg har fått veldig vondt i ryggen. Har ligget på sofaen i hele dag, og er helt skutt!!
Lurer på om kroppen forbereder seg til i morgen?!?
 
Igangsettingen lagde heftige maserier fra ca kl 14 til nå (og sikkert utover natten), bom fast på 3-4cm. Gørr... utslitt å vil sove, håper på et par timer ihvertfall. Lykke til i morgen, håper du er heldigere enn meg :)
 
Igangsettingen lagde heftige maserier fra ca kl 14 til nå (og sikkert utover natten), bom fast på 3-4cm. Gørr... utslitt å vil sove, håper på et par timer ihvertfall. Lykke til i morgen, håper du er heldigere enn meg :)
Phuu. Har hatt sammentrekninger i hele dag, og de er sterke! Nå på kvelden har de blitt litt mer regelmessige og jeg har fått veldig vondt i ryggen. Har ligget på sofaen i hele dag, og er helt skutt!!
Lurer på om kroppen forbereder seg til i morgen?!?

hvordan går det med dere?:)
 
Igangsettingen lagde heftige maserier fra ca kl 14 til nå (og sikkert utover natten), bom fast på 3-4cm. Gørr... utslitt å vil sove, håper på et par timer ihvertfall. Lykke til i morgen, håper du er heldigere enn meg :)

Håper du få en god natt, så du kan ta tak på resten av økta imorgen! Lykke til...

Jeg gikk å la meg i går kveld, og fikk sovna litt etter mye om å men. Våkna kl 01:00 av rier som holdt meg oppe. Kl 02:30 gikk deler av vannet. Masse slim og blod en halv time etterpå. Så nå er vi på vei til sykehuset!
Ikke veldig regelmessige rier men de er der, så håper de tar seg opp!
Er iallfall igang :D
 
Håper du få en god natt, så du kan ta tak på resten av økta imorgen! Lykke til...

Jeg gikk å la meg i går kveld, og fikk sovna litt etter mye om å men. Våkna kl 01:00 av rier som holdt meg oppe. Kl 02:30 gikk deler av vannet. Masse slim og blod en halv time etterpå. Så nå er vi på vei til sykehuset!
Ikke veldig regelmessige rier men de er der, så håper de tar seg opp!
Er iallfall igang :D

så spennende :')
da starter iallefall kroppen selv - er vel ikkenoe som er bedre enn det :)
 
Håper du få en god natt, så du kan ta tak på resten av økta imorgen! Lykke til...

Jeg gikk å la meg i går kveld, og fikk sovna litt etter mye om å men. Våkna kl 01:00 av rier som holdt meg oppe. Kl 02:30 gikk deler av vannet. Masse slim og blod en halv time etterpå. Så nå er vi på vei til sykehuset!
Ikke veldig regelmessige rier men de er der, så håper de tar seg opp!
Er iallfall igang :D
Spennende! Høres ut som det kan gå fort hos deg da :) masse lykke til! her har riene dabbet helt av, 1 pr time eller noe. Eeendelig litt søvn :) :)
 
Riene dabba av her også, de kommer hele tiden men er svake sider og uregelmessig. Urg. Men har fått bekreftet år vannet har gått ( selv om jeg ikke var i tvil der ;) )

Så sitter vi her og venter på å bli satt igang kl 9. Hehe. Jaja. Kroppen har iallfall startet selv så det er jo bra.nå trenger den bare et spark bak for å fortsette ;)
 
Riene dabba av her også, de kommer hele tiden men er svake sider og uregelmessig. Urg. Men har fått bekreftet år vannet har gått ( selv om jeg ikke var i tvil der ;) )

Så sitter vi her og venter på å bli satt igang kl 9. Hehe. Jaja. Kroppen har iallfall startet selv så det er jo bra.nå trenger den bare et spark bak for å fortsette ;)

oioi! da er du vel i full gang nå?
 
Ja er igang nå! Blir vondere og vondere rier. Og jordmor har sagt at det blir fødsel iløpet av dagen :oops:

hehe, er vel bare sånn det må være :p klarte kroppen det selv, eller måtte du få litt "dra"hjelp? så du skrev det hadde dabbet litt av..
Lykke til videre iallefall! gøy at det kommer flere små :D
 
hehe, er vel bare sånn det må være :p klarte kroppen det selv, eller måtte du få litt "dra"hjelp? så du skrev det hadde dabbet litt av..
Lykke til videre iallefall! gøy at det kommer flere små :D

Måtte "ta vannet" igjen. Ble tatt kl 10:00
Samme skjedde når nr2 skulle komme. Danner seg ny hinne med nytt vann. Men nå fikk ho tatt det ordentlig. Og da begynte riene å bli kraftige også!
Ellers håper jeg at kroppen ordner opp av seg selv!
 
Sånn gikk det hos meg ifb igangsetting : ballong ramlet ut etter 2 timer, Hormontampong lagt inn dagen etter og endte med kraftige maserier i 14 timer. Roa seg kl 5 om morgenen, tok vannet kl 10. Aktiv fødsel fra kl 17 til 05 hvor lillegutt måtte ha hjelp via vakuum da mor var fullstendig utslitt. Men nå sover han på brystet og jeg er ganske lykkelig :) :)
 
Sånn gikk det hos meg ifb igangsetting : ballong ramlet ut etter 2 timer, Hormontampong lagt inn dagen etter og endte med kraftige maserier i 14 timer. Roa seg kl 5 om morgenen, tok vannet kl 10. Aktiv fødsel fra kl 17 til 05 hvor lillegutt måtte ha hjelp via vakuum da mor var fullstendig utslitt. Men nå sover han på brystet og jeg er ganske lykkelig :) :)

Gratulerer så mye! :)
 
Sånn gikk det hos meg ifb igangsetting : ballong ramlet ut etter 2 timer, Hormontampong lagt inn dagen etter og endte med kraftige maserier i 14 timer. Roa seg kl 5 om morgenen, tok vannet kl 10. Aktiv fødsel fra kl 17 til 05 hvor lillegutt måtte ha hjelp via vakuum da mor var fullstendig utslitt. Men nå sover han på brystet og jeg er ganske lykkelig :) :)

Gratulerer masse :D hørtes slitsomt ut men det er vel verdt det til slutt :)
 
Back
Topp