Igangsettelse idag

Linkii

Forelsket i forumet
Da har dagen kommet. Jeg er 41 +6 og blir satt igang idag. Noen andre som skal bli satt igang?☺️
 
Blir ikke satt i gang enda men Skal på overtidskontroll i morgen, men begynner å kjenne på regelmessige tak i både rygg og livmor og slimproppen har gått over tid i helga så spent på hvordan de neste dagene blir[emoji85]
 
Mini er en uke gammel i dag. Vi ble satt igang med vannavgang forrige mandag og hadde en veldig fin og rask fødsel!
Håper du får en fin opplevelse! Lykke til!
 
Lykke til :D Jeg ønsker deg en fantastisk fødsel :p Hold oss oppdatert under vegs om du kan :p

Tusen takk! Fikk ballong kl 09:00. Har masse tak, men sikkert bare maserier. Avdelingen er helt full og vi er 4 som ble satt igang på likt. Så dette kan bli spennende.
 
Mini er en uke gammel i dag. Vi ble satt igang med vannavgang forrige mandag og hadde en veldig fin og rask fødsel!
Håper du får en fin opplevelse! Lykke til!

Tusen takk! Gratulerer så mye!!❤️
Håper virkelig at jeg kan få en rask og fin fødsel ❤️
 
Lørdag?? Kjenner du ingenting? Nei uff av meg!

Jeg fikk ballong lørdag kveld, den skulle sitte i 24-36 timer. Det ble bestemt at den skulle sitte i 36, og så skulle jeg bare ta en ctg-registrering før legen kom for å ta den ut, og da jeg skulle sette meg på sengen, falt ballongen ut av seg selv. Da fikk jeg en hormontablett, så nå venter vi igjen. Jeg kjenner litt mer strammingen/kynnere, men ikke mer enn det. Jeg var absolutt ikke moden på lørdag da, og nå var det ca to cm. Smører meg stadig med mer tålmodighet!
 
Ble satt i gang med ballong for to uker siden. Tross mangel på åpning og lite modenhet fikk jeg rier veldig fort, og litt over fem timer etter innsett ble lillebror født. Kroppen min er visst lett å lede inn i fødsel.
 
Jeg fikk ballong lørdag kveld, den skulle sitte i 24-36 timer. Det ble bestemt at den skulle sitte i 36, og så skulle jeg bare ta en ctg-registrering før legen kom for å ta den ut, og da jeg skulle sette meg på sengen, falt ballongen ut av seg selv. Da fikk jeg en hormontablett, så nå venter vi igjen. Jeg kjenner litt mer strammingen/kynnere, men ikke mer enn det. Jeg var absolutt ikke moden på lørdag da, og nå var det ca to cm. Smører meg stadig med mer tålmodighet!

Jeg føler virkelig med deg. Du virker veldig tålmodig, men har kanskje ikke noe valg. Jeg fikk ballong for noen timer siden. Har masse maserier. Det hadde jeg forrige gang jeg ble satt igang også. Får bare håpe effektive rier starter av seg selv. Masse lykke til videre:)
 
Jeg føler virkelig med deg. Du virker veldig tålmodig, men har kanskje ikke noe valg. Jeg fikk ballong for noen timer siden. Har masse maserier. Det hadde jeg forrige gang jeg ble satt igang også. Får bare håpe effektive rier starter av seg selv. Masse lykke til videre:)

Kan jo liksom ikke gjøre noe. Har en del tak nå, men fikk pille nummer to. Så får vi se!
Lykke til, måtte vi føde i dag!
 
Kort oppdatering: ballongen falt ut kl 16:00. Setter inn en modningstablett som skal sette igang kraftige rier. Når riene er igang tar de ut tabletten. Blir spennende å se :)
 
Back
Topp