Hyppigheta på sexen

Her hadde vi sex 3-4 ganger mens jeg gikk gravid :p lysten var ikke-eksisterende.. (og har enda ikke kommet tilbake :bag:)
 
Frem til uke 18: som vanlig (hver/annenhver dag)
Mellom uke 18-31: 1-2 ganger i uka

Er i uke 35 nå og mannen vil ikke mer :sad010
 
Går vel max 4 dager mellom hver gang nå. Før var det hver dag og opp mot 4 ganger daglig! Så har blitt mindre og det går greit. Jeg gleder meg til vi kan ha mer sex igjen. For nå blir det litt klumsete fordi magen tar litt plass og jeg føler meg tung og keitete. Føler meg heller ikke like attraktiv, selv om kjæresten sier at jeg er vakker som gravid også:p
 
Vi hadde nesten ikke sex mens jeg var gravid..
jeg hadde ingen lyst + det var ikke noe godt for det var så annerledes der nede!
Heldigvis har vi funnet igjen sexlivet nå, en stund etter fødselen :)
 
Før graviditet varierte det alt fra 2-4 ganger uka, til tilsvarende på to uker. De første 12 ukene av graviditeten var alt så ømt og vondt nedi der at samboeren ikke fikk røre meg.. så hadde vi en måneds tid hvor vi var som kaniner og nå har vi vel hatt tørke de siste 5-6 ukene.. Sexlysten min er absolutt kommet tilbake, men så har jeg vært mye sliten av jobb og syk med ene forkjølelsen etterden andre og da frister det liksom ikke. Mannen jobber lange dager og er trøtt og sur når han kommer hjem fra jobb, så da prioriteres middag og litt avslapping på ettermiddagen. Om kvelden sovner han så fort hodet treffer puta og jeg får meg liksom ikke til å vekke han igjen for sex. Men satser på at det går seg til.. Med vår og lysere tider så kommer energien tilbake,og forkjølelsene blir forhåpentligvis sjeldnere..
 
Mektig imponert over dere som har sex så ofte! Tør ikke si hvor sjeldent det er her en gang [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Nå har vi sex et par ganger i uken kanskje, kan være både en kjapp en og litt lengre seanser :p Men når jeg har vært gravid kan jeg sikkert telle på en hånd hvor mange ganger vi hadde sex, særlig når magen begynte å komme. Men falt fort tilbake til "normalen" etter fødsel og renselsen.
 
Back
Topp