Hyppigheta på sexen

Sjuraku

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Sikkert flaut å si det men jeg har begynt å drite i det;jeg har ikke hatt sex siden september når jeg fikk en bolle i ovnen. Dritalei pliktsexen mens vi prøvde at jeg gidder fader ikke. Har dere andre ofte, lenge å mye sex?
 
Med åreknuter i f@#$% begrenser det seg dessverre selv :(
 
Det har vanligvis vært meg som har hatt størst sexlyst i forholdet, men etter at jeg ble gravid har lysten dalt noe helt sykt. Og nå er det mannen som kjenner seg litt frustrert! Hehe. Nå er det fem uker siden sist og det er skikkelig lenge til oss å være! Jeg syns jo det er ganske kjipt da, og jeg har liksom lyst til å ha lyst! Men tissen min vil jo ikke være med! Haha.
Jeg skjønner jo at du er lei når sex har blitt noe man "må" gjøre! Kanskje det ikke er så dumt å ta en pause?
 
Her var det 2-3 ganger i uka frem til uke 21 ca..begge med lyst ,men mannen ekstremt lyst,fikk liksom ikke nok:wacky: men nå har det vært 2-3 ganger på 7 uker:eek:..orker ikke,har ikke lyst..sover dårlig og vondt overalt gjør ikke at lysten stiger heller..så han får fikse det med seg selv:p er vel litt unntakstilstander under svangerskap og småbarnsperioden etterhvert ..så får ta det igjen seinere:p:D
 
Lysten er ikke på topp alltid. Varierer litt. Ble noe her tre netter på rad, og så kan det gå en uke eller to til neste gang. [emoji14] mannen synes også det begynner bli... Rart, nå som noe aktiviserer seg der inne [emoji14]
 
Totalt opphør, først pga blødninger, nå har jeg ikke lyst, har bekkensmerter og kjenner meg uggen. Sånn er det bare, det får vente :)
 
er i uke 26, har ikke hatt sex siden uke 8.. jeg syns det er ubehagelig sliter med UVI så da blir det bare sånn [emoji85] bruker hendene ett pr ggr i uken da.. fattig trøst, men bedre enn ingen ting [emoji23]
 
Sist tror jeg var i oktober. Skal ikke gå inn på hvorfor, men fy for et styr da vi var prøvere. Endte med IVF, så nå kan det være. Savner det ikke i hele tatt.
 
I første svangerskap hadde vi ikke sex mellom uke 4 (da vi fant ut av graviditeten) til nesten uke 22 pga hg. Det var veeeldig lite fram til uke 30 hvor jeg plutselig hadde lyst på sex hele tiden! Vi hadde dermed sex 1 time før riene begynte og yngste kom til verden.

Med dette svangerskapet har jeg hatt sånn middels lyst. Litt som vanlig, egentlig. Det kan skje et par ganger i uken eller hver dag [emoji85]

Men kan jeg da spørre om du føler deg lykkelig i forholdet uten sex? Hvis du egentlig bare ville ha sex for å få barn, mener jeg. Jeg tenker at alle har sine perioder hvor man ikke vil og perioder hvor man vil, så det er veldig normalt at det går i bølger. [emoji4]
 
Vi har sex 2-4 ganger i uken alt etter hvordan formen er. Er i uke 30 :)
 
I første svangerskap hadde vi ikke sex mellom uke 4 (da vi fant ut av graviditeten) til nesten uke 22 pga hg. Det var veeeldig lite fram til uke 30 hvor jeg plutselig hadde lyst på sex hele tiden! Vi hadde dermed sex 1 time før riene begynte og yngste kom til verden.

Med dette svangerskapet har jeg hatt sånn middels lyst. Litt som vanlig, egentlig. Det kan skje et par ganger i uken eller hver dag [emoji85]

Men kan jeg da spørre om du føler deg lykkelig i forholdet uten sex? Hvis du egentlig bare ville ha sex for å få barn, mener jeg. Jeg tenker at alle har sine perioder hvor man ikke vil og perioder hvor man vil, så det er veldig normalt at det går i bølger. [emoji4]

Har feilformulert meg hvis du fikk oppfattelsen av at vi hadde sex bare for å få barn. Man må jo seff ha sex for å få barn. :p Men etter flere år som prøvere hvor vi også mistet flere ganger så ble det etterhvert litt mye. Vi skulle sikkert ha tatt en pause men ønsket om barn ble større enn å la være å prøve. Så ble til at vi hadde sex allikevel da.

Selv om vi ikke har sex på den vanlige måten så koser vi mye altså så misforstå meg rett ;-)
 
Det har vanligvis vært meg som har hatt størst sexlyst i forholdet, men etter at jeg ble gravid har lysten dalt noe helt sykt. Og nå er det mannen som kjenner seg litt frustrert! Hehe. Nå er det fem uker siden sist og det er skikkelig lenge til oss å være! Jeg syns jo det er ganske kjipt da, og jeg har liksom lyst til å ha lyst! Men tissen min vil jo ikke være med! Haha.
Jeg skjønner jo at du er lei når sex har blitt noe man "må" gjøre! Kanskje det ikke er så dumt å ta en pause?
Her var det 2-3 ganger i uka frem til uke 21 ca..begge med lyst ,men mannen ekstremt lyst,fikk liksom ikke nok:wacky: men nå har det vært 2-3 ganger på 7 uker:eek:..orker ikke,har ikke lyst..sover dårlig og vondt overalt gjør ikke at lysten stiger heller..så han får fikse det med seg selv:p er vel litt unntakstilstander under svangerskap og småbarnsperioden etterhvert ..så får ta det igjen seinere:p:D
er i uke 26, har ikke hatt sex siden uke 8.. jeg syns det er ubehagelig sliter med UVI så da blir det bare sånn [emoji85] bruker hendene ett pr ggr i uken da.. fattig trøst, men bedre enn ingen ting [emoji23]
I første svangerskap hadde vi ikke sex mellom uke 4 (da vi fant ut av graviditeten) til nesten uke 22 pga hg. Det var veeeldig lite fram til uke 30 hvor jeg plutselig hadde lyst på sex hele tiden! Vi hadde dermed sex 1 time før riene begynte og yngste kom til verden.

Med dette svangerskapet har jeg hatt sånn middels lyst. Litt som vanlig, egentlig. Det kan skje et par ganger i uken eller hver dag [emoji85]

Men kan jeg da spørre om du føler deg lykkelig i forholdet uten sex? Hvis du egentlig bare ville ha sex for å få barn, mener jeg. Jeg tenker at alle har sine perioder hvor man ikke vil og perioder hvor man vil, så det er veldig normalt at det går i bølger. [emoji4]
Vi har sex 2-4 ganger i uken alt etter hvordan formen er. Er i uke 30 :)

Nærmer meg grensa for 30 uker om ikke så lenge så håper lysten står i taket til da :-D
 
Lysten er ikke på topp alltid. Varierer litt. Ble noe her tre netter på rad, og så kan det gå en uke eller to til neste gang. [emoji14] mannen synes også det begynner bli... Rart, nå som noe aktiviserer seg der inne [emoji14]

Er jo naturlig at lysten svinger uansett å spesielt når man er gravid :)
 
Sist tror jeg var i oktober. Skal ikke gå inn på hvorfor, men fy for et styr da vi var prøvere. Endte med IVF, så nå kan det være. Savner det ikke i hele tatt.

Hvor langt er du på vei? Jeg kjenner jeg savner det innimellom men har rett å slett ikke giddet :p Får håpe lyst kommer til oss begge snart da :)
 
Er jo naturlig at lysten svinger uansett å spesielt når man er gravid :)
Ja, det er det. Men merker den egentlig er ganske lav. Grunnen til 2-3 netter på rad, var fordi jeg ikke fikk sove [emoji28] da hjelper det å vekke mannen (stjele hans søvn), og ha sex. [emoji14]
 
1-2 ganger i uken. Uke 22+3 nå :) Stort sett er det når vi legger oss for kvelden, men siden jeg jobber ren natturnus og mannen jobber døgnturnus, og våre turnuser stort sett alltid kræsjer- så sover vi sjeldent sammen... så når vi da endelig har en natt hvor vi sover sammen, så prøver vi å gjøre det til en "kosekveld" :p Jeg har ikke så stor sexappetitt som mannen har (langt ifra egentlig..) , men synes det er viktig likevel å bevare intimiteten og nærheten ved sex :)
 
Har feilformulert meg hvis du fikk oppfattelsen av at vi hadde sex bare for å få barn. Man må jo seff ha sex for å få barn. [emoji14] Men etter flere år som prøvere hvor vi også mistet flere ganger så ble det etterhvert litt mye. Vi skulle sikkert ha tatt en pause men ønsket om barn ble større enn å la være å prøve. Så ble til at vi hadde sex allikevel da.

Selv om vi ikke har sex på den vanlige måten så koser vi mye altså så misforstå meg rett ;-)
Ahh, da forstår jeg så klart! Tenkte dere kanskje bare hadde sex når dere ville barn og aldri ellers. Noe så trist å lese at dere har mistet flere ganger og prøvd i flere år - da er det jo en ekstra stor glede å bli gravide.

I så fall så ville jeg bare ha latt ting gå sin gang akkurat nå. Det kan også være at du har mistet litt lysten nå, som er utrolig vanlig! Jeg har mista fullstendig lysten siden testen lyste positiv for et par uker siden. Mannen min skjønner det så klart og vi bruker litt ekstra tid på å kose litt av og til bare. Ihvertfall til lysten kommer tilbake. Pliktsex er kjedelig altså, spesielt ettee en stund [emoji87]
 
Med første hadde jeg en periode med veldig mye sexlyst i andre trimester, men senere ble bekkenløsningen et problem og jeg var ikke så gira lengre. Denne gangen var jeg for trøtt i første trimester, og bekkenproblemene kom raskt etterpå, så vi hadde bare sex sånn 3 ganger hele svangerskapet. Men det er ikke unormalt for oss at det går lang tid mellom hver gang, bortsett fra da vi prøvde.
 
Back
Topp