M
Moderator Wilma
Guest
Hvordan var det for deg å være på barselavdelingen?
Hva fungerte bra og hvor hadde avdelingen forbedringspotensiale?
Hva fungerte bra og hvor hadde avdelingen forbedringspotensiale?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne, minus ammepresset. Hørte aldri et ord om amming, og fikk ikke hjelp til det heller.Grusomt alle gangene, ammepress ut av en annen verden, null intimgrenser, generelt veldig stressende og lite trivlig vil jeg dessverre si
Signerer denne, minus ammepresset. Hørte aldri et ord om amming, og fikk ikke hjelp til det heller.
Men resten, spot on!
Syns det er så trist å høre at så mange har en dårlig opplevelse på barsel [emoji17]
Jeg har vært super fornøyd begge gangene. De ansatte har god tid og veldig behjelpelige på alle måter. Det beste må være at man ikke blir sendt hjem. De sier at man heller kan få være en natt til hvis man vil/føler man trenger det.
Fødte på Kongsvinger sjukehus [emoji4]
Hvem måned?
Jeg har inntrykk av at det har mye å si. Jeg har født i juni, da var det kaos og ingen hadde tid til noe, andre gang var i februar og den mpneden var den skikkelig babyboom så fikk ingen oppfølging da heller. Nå i desember var det noe annet faktisk, de var mye mer avslappet og behjelpelige.