Hvordan startet fødselen din?

Flørst kom noen milde mas rier så gikk slimproppen. Gikk en hel dag med mas rier så kom press riene på natten, vannet gikk ikke så legene tok det når lille var på tur ut
 
Måtte settes i gang. Fikk først satt i ballong som ikke ville sitte og falt ut etter kort tid, så da ble det 4 runder med modningspiller. Tok 32 timer å nå 4 cm. Da ble vannet tatt og 4 timer etter var hun ute :)
 
Vannet gikk men riene startet ikke ordentlig så jeg ble satt i gang halvannet døgn senere.
 
Med førstemann våknet jeg tre netter på rad med murringer/menssmerter. Natt fire sov jeg gjennom hele natten og våkna av delvis vannavgang. Riene starta av seg selv et par min etter. Slimproppen hadde gått delvis over flere uker, men kom for siste gang underveis i fødselen, da med blodspor i. Det hadde det ikke vørt tidligere.
Denne gangen har jeg gått i en uke nå med uregelmessige tak som aldri helt blir regelmessige og som tar seg opp og dabber av igjen med jevne melllmrom. Kommer deler av slimproppen nesten daglig, men uten spor av blod. 39+5 nå, så spent når lillesøster kommer og hvordan det vil starte «på ordentlig».
 
Slimproppen gradvis i dagene før med nr 1. Vannavgang med nr 2. Begge gangene med mye kynnere og murringer i dagene før
 
Med første gikk slimproppen, ca 3 uker gikk vannet helt plutselig uten forvarsel når jeg var på vei inn til kjøkkenet, rier startet ca 20 min etterpå.
Denne gangen venter jeg på noen tegn som kan bety at jeg nærmer meg [emoji23] 39+6 idag
 
Back
Topp