Hvordan møtte du pappn'n til lille vennen i magen ? [emoji173]

Vi møttes på fest for snart 6 år siden, jeg var nylig blitt singel å han skulle finne meg en ny mann [emoji23] Det gikk ikke helt som planlagt, tiden gikk og vi ble å etterhvert bedre kjent å har nå vært sammen i 4 år [emoji4][emoji173]
 
Møttes på ett felles feriested. Har vært sammen i 11 år, siden vi begge to var 17 :)
 
Jeg traff ham på festival for snart 6 år siden. Vi brukte god tid, og ble "offisielt" sammen for ca. 4 år siden.
 
Vi studerte sammen og ble kjærester for ni år siden. Giftet oss for 5 år siden og har to små troll sammen allerede. :)
 
Møteplassen faktisk, for syv år siden [emoji4] skrev litt til hverandre, så gikk vi ut og tok en øl. Resten er historie [emoji173]
 
Vi møttes første gang for 12 år siden. Vi var 15/16 år :) Jeg hadde hjemme alene fest for første gang og en venninne tok med seg to kompiser fra et sted ca 30 min unna der jeg bodde. Han var en av de :) Vi snakket ikke så mye den kvelden, men møttes igjen på fest og byturer i Oslo gjennom venninnen min.

Til slutt sa det pang en sen kveld vi satt rundt et bord hos venninna mi sammen med et par andre. Kan ikke huske å ha ledd så mye før. 6 måneder senere flyttet vi sammen (19 år gamle) , og siden har det vært oss <3

Vi giftet oss i 2013, når datteren vår var 6 måneder :)
 
Møttes i studietiden i Bergen for 10 år siden [emoji173]️ Giftet oss for 7 år siden og etter det er det kommer 2 barn, nr 3 på vei nå [emoji5]
 
Vi jobber sammen, så jeg møtt han på jobb da [emoji14] vært sammen i 6 år
Vi møttes også på jobb, men innen vi ble sammen hadde han begynt et annet sted, da.
Vi har vært sammen i snart ni år, samboere nesten like lenge.
 
Vi møttes på jobb. Jeg har fått meg ny jobb, så vi jobber ikke lenger sammen.
 
Han er storebroren til ei venninne, så ble kjent med han gjennom henne ;) Etter første dag vi møttes fikk jeg melding i fra han hver dag og lurte på om han kunne komme på besøk :D haha...jeg var 19 og han 21.. Flytta inn til han etter en mnd og hvert sammen i 10 år :)
 
Første gang da æ va 18 å han va i lag me ei æ kjente. Tålte ikke tryne på han å traff han ikke før æ blei 25. Endte med litt små roting som igjen endte i graviditet. :) nu har vi ei nydelig tøtta på 2 å et halvt å en til på tur :) vært i lag i 3 år nu :)
 
Han er storebroren til ei venninne, så ble kjent med han gjennom henne ;) Etter første dag vi møttes fikk jeg melding i fra han hver dag og lurte på om han kunne komme på besøk :D haha...jeg var 19 og han 21.. Flytta inn til han etter en mnd og hvert sammen i 10 år :)

Hvordan tok venninnen din det?[emoji85]
 
Back
Topp