Hvordan møtte du pappn'n til lille vennen i magen ? [emoji173]

Vi møttes i forbindelse med studiene for 3,5 år siden :)
 
Vi møttes på videregående for litt over 6 år siden! Og har vært sammen som erteris siden! :Heartbigred *klissklass* Når bebis kommer har vi vært sammen i nesten 7 år, nesten på tide at han må fri da :_rr
 
Møttes via en felles venn, og når babyen kommer har vi vært sammen i akkurat 4 år :) Har også giftet oss og kjøpt hus i løpet av disse årene ❤
 
Vi har vært bekjente lenge, så jobbet vi sammen i to år, før jeg fikk øynene opp for han (han hadde visst hatt et godt øye til meg i flere år). Nå har vi snart vært sammen i 4 år, og giftet oss i september i fjor [emoji7]
 
Vi møttes på videregående for litt over 6 år siden! Og har vært sammen som erteris siden! [emoji813]bigred *klissklass* Når bebis kommer har vi vært sammen i nesten 7 år, nesten på tide at han må fri da :_rr
Mannen min fridde i dåpen til vår første [emoji6] husker det var flere blant februardamene'14 som det skjedde med [emoji23]

Vi fant hverandre i militæret for 8 år siden. Vært gift i 1 1/2.
 
Møttes via felles venner for ca 6 år siden. Har nettopp forlovet oss [emoji4]
 
Vi jobber sammen, så jeg møtt han på jobb da :p vært sammen i 6 år
 
Møttes på vors for snart 10 år siden, holdt sammen siden den kvelden [emoji173]
 
Jeg var 12år å han 10år når jeg flytta i samme rekke som han. Men han var en geek å jeg likte badboys. Etter jeg ble 20 ish var han blitt en steam kar å jeg flørta litt når jeg traff han gjennom mange år. Å til slutt tok han hintet å 23år etter vi ble naboer ble vi kjærester å i juni er det 4år siden.
Han fridde faktisk 18.feb i år. Samme dag som vi fikk positiv test, det var ikke planlagt at det skull skje samme dag. Men veldig koselig [emoji173]️
 
Møttes på fest hos felles bekjente og hadde avstandsforhold i 1 års tid før vi flyttet sammen. Vært sammen 6 år i år og vært gift i 1 av dem :Heartred Verdens beste!
 
På nett for 6 år siden ❤️ vår første blir 5 år i begynnelsen av Mai å vi har vært forlovet i 2 år nå så regner med at etter denne babyen har kommet blir det giftemål etterhvert :)
 
Back
Topp