Hvordan møtte du pappn'n til lille vennen i magen ? [emoji173]

Møttes på en fest for ca 12 år siden. Har bodd ilag i 11 år nå den 15.april. Har hus,bil,hund,katt, 3 fine jenter på 10,8 og 5 år og vært gift i 3 år. Nå venter vi da nr 4.:)
 
Møttes på fest for 4 år siden, men har alltid visst hvem hverandre var da vi er fra samme plass [emoji4] har vært samboere i 2 år.
 
Møttes via venninna mi. Hun hadde kjent han i flere år, og rotet litt med han. Den kvelden sa det pang.
Jeg var gift, men på vei ut av forholdet. Det ble jo bare ekstra fart på sakene. Så møtte sambo på lørdag, og torsdag ble skilsmissepapirene sendt. I januar var det 5 år siden. Nå har vi vært forlovet lenge og har ei datter sammen [emoji4]
 
Møttes for 9 år siden, da vi jobbet i lag på samme matbutikk. Jeg var 16 år, og så tok det vel et par år før vi ble kjærester. Ikke kjærlighet ved første blikk, men plutselig en dag så sa det pang :)
 
På nettet for 9 år siden, pratet mye men traff ikke hverandre før det hadde gått nesten 2 år. Nå har vi 7 fantastiske år bak oss og hus, katt, snart hund og ei nydelig datter som blir 5 år i oktober [emoji173]
 
Vi møttes på nette og det var kjærlighet ved første blikk, han bodde nesten hos meg i 2 mnd, så fant vi ut jeg var gravid og bestemte oss for å beholde. Vi flyttet sammen rett etter, så nå har vi en gutt på 1,5 år, katt og leier hus sammen [emoji173] fortsatt like forelska [emoji173] så nå har vi begynt på vårt 3 år sammen[emoji173]
 
Møteplassen faktisk.... hadde akkurat tenkt til å slette profilen min der, så var han en tur innom gitt.. Pratet i 2 dager der, så møttes vi på playdate med jenten våre. 2,5 år siden nå.
 
Via Sukker.no av alle ting :hilarious: bodde i samme by heldigvis, men tviler vi hadde møttest spontant (veldig beskjedene begge to på dating fronten) :joyful:
 
Back
Topp