Hvordan går det på jobb?

Jeg er 100% sykemeldt ut denne uka. Tror ikke jeg kommer til å jobbe 100% med det første. Kvalme/oppkast gjør seg veldig dårlig i jobben min.
 
Er tilbake i 50% nå :)
Men arbeidsgiver valgte å bestride sykemeldingen da jeg var 100% så får ikke utbetalt lønn før nav har behandlet ferdig saken. Føles såå urettferdig :sorry:
Bestride sykmeldingen!? Herregud fins det virkelig noen som gjør det??!!
 
60% sykmeldt. Og med moderat spredning av pollen blir det nok forlengelse når den utløper beg. av neste uke...
 
Jeg er 20% sykmeldt til 6. april. Skulle nesten ønske det var mer, er så mye kaos og konflikter på jobben nå.
Men formen er stigende, så mulig jeg begynner på 100% igjen. Forrige gang var legene veldig rause med sykemeldingen fordi jeg var et nervevrak, men det går mye bedre denne gangen :p
 
Samme her. Vil ikke si det går direkte bra men [emoji14]
Her er det så opp og ned. Noen dager er jeg utslitt og har helst lyst å sove på jobb, andre dager er det som vanlig og jeg stortrives.. Så vanskelig å bli enig med meg selv da.. Men legen sa jeg skulle ha lav terskel for å be om gradert, så får jeg ha det i bakhodet om det fortsetter med trøtthet..

Blir uansett enklere når jeg har fått snakket med sjefen - men vil på tul først!
 
Det går opp og ned. Noen dager går kjempebra, andre dager ligger jeg på toalettet og spyr. Har snart jobbet 100 prosent i tre uker. Neste uke skal jeg ha tre dager ferie, hvis jeg fortsatt kaster opp da skal jeg be om gradert sykemelding. Sliter meg til tider helt ut på jobb, og det er jo ikke helt bra.
 
Jobb er er mareritt om dagen. Veldig kjedelig å oppleve det sånn, da jeg egentlig er veldig glad i jobben min! Før hadde jeg en jobb hvor egj virkelig slet og hadde mye vondt i magen på grunn av jobben (utenom da jeg var gravid også), men jeg har ikke hatt i nærheten av den følelsen fram til nå!
Når mandagen er over virker fredagen uendelig langt unna... Er helt utkjørt, men vil ikke være borte fra jobb heller.. Studere deltid også, og ukene på skolen er utrolig deilige å ha innimellom jobbing :p
 
Er tilbake i 50% nå :)
Men arbeidsgiver valgte å bestride sykemeldingen da jeg var 100% så får ikke utbetalt lønn før nav har behandlet ferdig saken. Føles såå urettferdig :sorry:
Det skjønner jeg at du syns!
 
Jeg har vært delvis sykemeldt en stund pga kneskade, og jobb som miljøterapeut som ikke er like lett å kombinere med dette!:confused: Dvs at jeg allerede var 30% sykemeldt da jeg ble gravid. hell i uhell alt ettersom, men samtidig godt å kunne ha litt mindre hektisk hverdag når formen ikke er akkurat på topp:meh: Både sjefen og noen av de jeg jobber tettest med er klar over situasjonen, og det er i grunnen veldig betryggende og alright!:) Litt usikker på hvordan det vil bli fremover ifht jobbhverdag og om det blir til at jeg kan jobbe fullt. Er noen føringer ifht hvilke situasjoner jeg kan/ ikke kan stå i, så får se hvordan det blir med mulighet for tilrettelegging og ikke minst formen:wtf: Men så lenge den kommer tilbake til- og holder seg i sjakk på godt over middels, så er jeg klar for å jobbe fullt ut:)
 
Sykemeldt 30% fra i går av pga bekkenplager. Har gått til fysio et par uker allerede, men har store problemer med lange dager på jobb. Stillesitting er verst. Håper det blir bedre tider fremover!
 
Var 50% sykemeldt uke 8, 100% fra uke 9, og legen har søkt om svangerskapspenger for meg, så blir nok ikke mer arbeid før fødselen
 
Back
Topp