Hvordan går det med dere?

To søvnløse zombier som drukner i doble bleieskift her hvertfall [emoji51][emoji7][emoji18][emoji15][emoji179]

Godt å komme hjem igjen, tenker jeg. Gratulerer så mye med de små! :)
 
Her har vi vært på en liten ferietur til Gudbrandsdalen. Er hjemme igjen nå og skal bare slappe av og bygge rede og gjøre ting klart. :) Det minner meg på - klesvasken er ferdig...
 
Her har vi vært på en liten ferietur til Gudbrandsdalen. Er hjemme igjen nå og skal bare slappe av og bygge rede og gjøre ting klart. :) Det minner meg på - klesvasken er ferdig...
Godt med litt ferie da :)
Uff, skulle gjerne klart å gjøre noe jeg og...
 
Godt med litt ferie da :)
Uff, skulle gjerne klart å gjøre noe jeg og...

Fikk vasken ut av maskina og satt pån ny. Men henge det opp har jeg ikke fått gjort...
 
Bare bra her :) Men mye styr med oppussing, besøk, osv nå som vi har ferie..
 
I dag går det så bra, at jeg tilogmed har dusja!:hilarious: Deilig med en relativt "smertefri" dag, satser på at det fortsetter sånn:D
 
Fikk vasken ut av maskina og satt pån ny. Men henge det opp har jeg ikke fått gjort...
Jeg hev klær i tørketrommelen, kastet søppel, vasket gulvene her nede og sånt. Totalt ødelagt nå. Fant også ut at jeg har lagt på meg type 3 kg bare siden i går. Hurra for vann.....
 
Bare bra her :) Men mye styr med oppussing, besøk, osv nå som vi har ferie..
"ferie", når man endelig har såpass god tid at man ikke får tid til å slappe av ;)
Hva pusses opp?
 
I dag går det så bra, at jeg tilogmed har dusja!:hilarious: Deilig med en relativt "smertefri" dag, satser på at det fortsetter sånn:D
Så deilig med mindre smerter [emoji173]️ håper det holder seg sånn!
 
Jeg hev klær i tørketrommelen, kastet søppel, vasket gulvene her nede og sånt. Totalt ødelagt nå. Fant også ut at jeg har lagt på meg type 3 kg bare siden i går. Hurra for vann.....

Uff, må ta kvelden med ro da. Fant ut at det er noe med maskina - "eco"innstillingen gjorde at vasken hadde tørre flekker da den var ferdig... o_O Satte den igang igjen på en normalvask. Håper den blir vasket skikkelig nå da...
 
Uff, må ta kvelden med ro da. Fant ut at det er noe med maskina - "eco"innstillingen gjorde at vasken hadde tørre flekker da den var ferdig... o_O Satte den igang igjen på en normalvask. Håper den blir vasket skikkelig nå da...
Her må jeg krangle med dattera [emoji106] hurraaaaa..

Og, drittmaskin. [emoji28] hater når elektronikken ikke bare gjør som man vil...
 
Her må jeg krangle med dattera [emoji106] hurraaaaa..

Og, drittmaskin. [emoji28] hater når elektronikken ikke bare gjør som man vil...

Yaay...

Ser ut til at vasken er gjennomblaut denne gangen, så da blir det ikke noe mer "økologisk" vask med denne maskina... :hilarious:
 
Yaay...

Ser ut til at vasken er gjennomblaut denne gangen, så da blir det ikke noe mer "økologisk" vask med denne maskina... :hilarious:
Skikkelig yay.. Nå har hun også brukt en halvtime på enkle oppgaver på badet.. Igjen.. Så, må snart reise meg og purre på. Fant ut det var lurest å sende henne til sengs, for hun var visst mer "hormonell" enn meg.

Hjelper ikke å spare på vannet om man må vaske flere ganger for å få det rent [emoji23][emoji23] godt det funka i alle fall!
 
Skikkelig yay.. Nå har hun også brukt en halvtime på enkle oppgaver på badet.. Igjen.. Så, må snart reise meg og purre på. Fant ut det var lurest å sende henne til sengs, for hun var visst mer "hormonell" enn meg.

Hjelper ikke å spare på vannet om man må vaske flere ganger for å få det rent [emoji23][emoji23] godt det funka i alle fall!

Husker jeg kunne være ganske "demonstrativ" som ung selv... :hilarious: Tror mamma ble halvgal til tider...

Nei, like greit å bare skru på den vanlige vasken først som sist nå... :)
 
Husker jeg kunne være ganske "demonstrativ" som ung selv... :hilarious: Tror mamma ble halvgal til tider...

Nei, like greit å bare skru på den vanlige vasken først som sist nå... :)

Vet ikke hva det var.. Tror hun rett og slett bare hadde et emosjonelt utbrudd av noe slag som distraherte henne. Nå er hun i alle fall kommet seg i seng..!

Ikke sant, er nok mer besparende [emoji14]
 
Vet ikke hva det var.. Tror hun rett og slett bare hadde et emosjonelt utbrudd av noe slag som distraherte henne. Nå er hun i alle fall kommet seg i seng..!

Ikke sant, er nok mer besparende [emoji14]

Trenger kanskje å sove og slappe av litt. :)

Vel, er en Ikea-maskin, så det er kanskje ikke å komme unna "some assembly required"... :hilarious:
 
Trenger kanskje å sove og slappe av litt. :)

Vel, er en Ikea-maskin, så det er kanskje ikke å komme unna "some assembly required"... :hilarious:
Har de sånne ting på ikea? :S

Håper det hjelper. Verste var, hun var ikke tidlig oppe heller.. Halv ti.. Så skulle jo tro hun var uthvilt...
 
Bare to arbeidsdager igjen til ett par ferieuker før permisjon. Føles veldig bra. Er ellers litt bekymret for de siste svangerskapskontrollene i og med at jordmor er på lang ferie slik at jeg må ta fra og med uke 36 hos lege. Har veldig dårlig erfaring med hun som vikarierer for fastlegen min frem til september. Da jeg var der i uke 28 målte hun sf til 33 cm, men krysset av blindt midt på streken i skjemaet og brukte nesten 10 min på å finne hjertelyd. Ble så bekymra etter timen at jeg endte opp på ekstrasjekk hos jordmor to dager senere. Jordmor korrigerte sf mål. Har undersøkt mulighetene til privat jordmor nå på slutten, men hun eneste som praktiserer her er også på ferie. KK kunne heller ikke hjelpe. Frustrerende med denne usikkerheten. Ble jo sagt at jeg skulle få ekstra oppfølging pga alder også, men etter duotest har jeg kun hatt det vanlige. Noe som sikkert er et godt tegn men bekymret er jeg likevel.
/Utblåsning
 
Back
Topp