Hvordan er formen?

Er uggen og fryser. Fyrt opp med to ovner i dag, oppdaga nå at det var 25 grader inne og jeg fortsatt skjelver [emoji28] Måtte slå av slik at min kjære ikke kommer hjem til badstu. Da blir det dyne og varmeflaske i sofaen!
 
Jeg er ekstremt trøtt! Det som plager meg mest. Eneste jeg tenker på er å sove:p
Ellers er jeg humørsvingninger og har jeg løs mage og ganske uvel!
 
Før helgen kjente det ut som æ var kvalm hele tiden.. siden lørdag har alt vært som normalt, kun ekstremt trøtt! Halv dag oppe så er æ heilt utslitt!
 
Blir fort sliten,
og nå har trøttheten kommet, humørsvingninger- irritabel /på gråten fort /fort stressa, litt mer sulten, masse utflod, svimmel av og til.
FRYSER veldig eller GLOVARM :joyful:.
 
Jeg føler meg litt for bra. På forrige barn var det rundt den tiden her kvalmen slo til for fullt, så går nesten og tviler på om jeg er gravid, og det er noe galt osv, siden jeg ikke har andre symptomer enn litt murringer nå og da.
Akkurat sånn har jeg det også. Tror det er noe galt, for jeg burde jo egentlig ligge med hodet oppi do nå [emoji23]
 
Blir fort sliten, og nå har trøttheten kommet, humørsvingninger - irritabel/ snarsint, på gråten fort og fort stressa, mer utflod, svimmel av og til, mer sulten, oppblåst til de grader,.
FRYSER VELDIG eller GLOVARM :joyful: 5+4 uker
 
Jeg blir veldig fort sliten og er sykt trøtt.. Ømme og såre pupper, og har såvidt begynt å kjenne litt på kvalme innimellom.. Så er spent på hvordan dette blir, 4+1 idag [emoji4]
 
Og jeg er glovarm bortsett fra at jeg ofte fryser på føttene og hender [emoji23][emoji23][emoji23]ifølge mannen er det som å dele seng med en varmeovn [emoji85]
 
Det merker jeg også. Bilkjøring er ikke noe godt. Da merker jeg at jeg må ha noe salt å spise på.
Kommer til å bli svær om jeg fortsetter med denne maten som jeg gjør :p Får satse på at det bare er nå de siste ukene i 1 trimester.

Kanskje jeg og må prøve om noe salt hjelper :)
 
Synes d å gå på jobb om morgenen er helt jævlig, kommee ikke inganh før etter lunsj [emoji85]
 
5+1 [emoji324]
Fryser veldig, nesten hele tiden. Føler meg ellers i veldig fin form. Veldig oppblåst i magen (ser ut som jeg er langt på vei [emoji28]). Ellers jobber jeg som sykepleier og merker at lukter på jobb er litt utfordrende [emoji51]
 
Back
Topp