Hvordan er formen?

FrøkenFryd81

Elsker forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2020
Hvordan føler dere dere damer?
Tidligere idag var jeg skikkelig uggen, slapp, alt var tiltak, sulten men ingen matlyst, oppblåst i magen...

NÅ derimot, er jeg i toppform!!!!!! Føler meg helt vanlig, ikke gravid i det hele tatt!!

Hei og hå, berg-og-dalbanen er definitivt igang [emoji28][emoji851][emoji13][emoji51][emoji38]
 
Dødstrøtt og sliten, masse halsbrann, oppblåst og mye hodevondt [emoji28] er stort sett i samme form fra jeg står opp til jeg legger meg
 
Funker det?? [emoji3]
Jeg synes faktisk jeg kjenner forskjell etter bare fem min. Uggenheten ligger liksom ikke å lurer like mye så jeg tar det for god fisk og tenker set er verdt å fortsette med ;) kosta 160 på apoteket. Ikke så veldig vakkert å gå med men det får duge:hilarious: tenker kanskje det kan være kjekt å ta på seg om morgenen hvis man er verst da:)
 
Helt forferdelig. Kvalm hele døgnet, inkl natt.. Vil bare gråte, er hjemme alene med en 2åring. Skal snart ringe sjefen å melde avbud på jobb idag. Denne natta har vært pyton. :sad010
 
sender deg en god klem jeg.
Håper du har fått hvilt litt :Heartred

Takk :Heartbigred Fikk stablet meg til legen, er nå sykmeldt ut uka. Mannen har også vært så snill og kommet hjem fra jobb:happy: Løper fremdeles hyppig på do :(
 
Hvor langt på vei er du idag?
Startet det for fullt i natt?

Aner ikke, fikk oppsatt GU på fredag for å stadfeste mer. Tror jeg skulle hatt mens sånn rundt 25mars eller'no.. Har vært slapp hele helga, men trodde det var etter hardkjøret jeg hadde på jobb. Men søndag slo det inn med dobesøk etter hver ting jeg spiste. (Bakveien). Pågått sånn siden, igår var jeg mer svimmel og uvel. La meg klokka 19 igår. Våknet etter noen timer og måtte løpe på do, og lette frem bøtta samtidlig.

Tar sats på at jeg er ca 6 uker, det kan stemme ganske greit. Og det er vel i det uketalllet mange blir ekstra uvel. Mager trøst at det snart går over igjen..
 
Helt forferdelig. Kvalm hele døgnet, inkl natt.. Vil bare gråte, er hjemme alene med en 2åring. Skal snart ringe sjefen å melde avbud på jobb idag. Denne natta har vært pyton. :sad010
Uff, det er ikke godt! Sender en god klem:Heartred
 
Jeg føler meg litt for bra. På forrige barn var det rundt den tiden her kvalmen slo til for fullt, så går nesten og tviler på om jeg er gravid, og det er noe galt osv, siden jeg ikke har andre symptomer enn litt murringer nå og da.
 
Begynt så smått med å ha litt uggen form på morgenen, litt småkvalm. Men ellers grei form, håper det holder seg :) fikk hyperemesis gravidarum sist.
 
Jeg er ikke så langt på vei ennå (5+2), og har enn så lenge ingen symptomer. Håper det fortsetter slik :). Forrige gang jeg var gravid var jeg dårlig langt uti andre trimester...
 
Veldig kort på veg, så jeg merker ingenting til graviditeten [emoji4]
 
7+0 idag. Er småkvalm om morningene. Men så lenge jeg kommer meg over lunch, er jeg over det verste.
Prøver å små spise litt hele tiden for å holde det i sjakk.
Har faktisk funnet ut at det beste jeg kan gjøre om morningen når jeg drar på jobb er å kjøpe meg en varm småbolle. Da får jeg i meg mat tidlig, samt at jeg slipper unna den verste uggenheten :D
Kroppen får bare tåle en bolle til frokost noen uker:p
 
Er 6+4 idag ihht kalkulatorene. Kaster opp hver morgen no. Prøvde triks med å få mat på sengen før jeg stod opp i dag, men funket kun med ett tygg av brødskiven før jeg måtte løpe på do :S Kvalmen er der hele dagen, men blir som regel bedre hvis jeg spise ofte, men lite. (Honningmelon fungerer ikke, det smaker myglet brød plutselig [emoji23])

Å sitte seg i bilen er det verste jeg kan gjøre! Får håpe det bedrer seg snart [emoji4]
 
Er 6+4 idag ihht kalkulatorene. Kaster opp hver morgen no. Prøvde triks med å få mat på sengen før jeg stod opp i dag, men funket kun med ett tygg av brødskiven før jeg måtte løpe på do :S Kvalmen er der hele dagen, men blir som regel bedre hvis jeg spise ofte, men lite. (Honningmelon fungerer ikke, det smaker myglet brød plutselig [emoji23])

Å sitte seg i bilen er det verste jeg kan gjøre! Får håpe det bedrer seg snart [emoji4]

Det merker jeg også. Bilkjøring er ikke noe godt. Da merker jeg at jeg må ha noe salt å spise på.
Kommer til å bli svær om jeg fortsetter med denne maten som jeg gjør :p Får satse på at det bare er nå de siste ukene i 1 trimester.
 
Back
Topp