Hvordan bor dere?

Har ett hus på ca 200kvm men bruker kun første etasje enda den er på 120 men håper og bli ferdig oppe før sommeren er over. Tomta er vell 1200mål

Sent from my 1038QCW using BV Forum mobile app
 
Ny bolig 10 min utenfor byen. Oppsatt i 2012. Hageflekk, gode solforhold og utsikt over Mjøsa.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hurra hurra, jeg og samboeren skal kanskje by på et hus idag :) veldig veldig stort for oss :) nå leier vi ei leilighet :) Skodje kommune


Sent from my iPad using BV Forum
 
Bor i sokkeleilighet i Molde, med pensjonister og bypark som naboer :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Enebolig på landet, huset ble bygget ferdig i fjor høst, så har bodd her siden november. :)

Har en del å ordne ute, men bor i byggefelt med lekeplasser, så supert for ungene :)
 
Wææææ så stort og fint alle bor. Vi eier leilighet i firemannsbolig i Trøndelag. 59 kvm, Men heldigvis med to soverom og stor veranda, bor i 2. etg og rett ved sjøen. Men er trangt her lite kjøkken og lite bad har vi, uten plass til stellebord. 25-30 min utenfor byen og sykehuset. Og uten familie og venner.. Så vi må nok være sterke :)
 
Bor på lande på et lite småbruk Stille og rolig, huset trenger oppussing og det er vi igang med nå

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app
 
Vi eier enebolig på en plan i rolig byggefelt! Litt usikker på str, men har 3 sovrom, stoor stue, kjøkken, gang, 2 boder, do, bad, og vaskerom! Veldig fornøyd :) Stor hage! Er jo ikke oppusset fra byggeår, så har litt å gjøre fremover, men alt til sin tid :p
 
Bor i en 4-mans bolig i 1 etg. 64 kvm, 2 soverom, stue, kjøkken og bad. Vi klarer oss enn så lenge


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi er på husjakt etter å ha solgt leiligheta vår :)
 
Leier leilighet nå. Vi har vært på husjakt i to år uten resultater, så vi håper bare vi finner noe før babyen kommer! ;)
 
Her bor vi i kår huset på hjemgården min :) var på jakt etter annet hus men siden det er mars nå så fant vi ut at vi venter ett år :) blir fortere og fortere stor nå siden det er tvillinger, så vi venter til neste år :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eier hus på ca 140 kvm langt ute på landet i Nord-Trøndelag. 25 min kjøring til nærmeste by :) Har liten skole, barnehage og nærbutikk i umiddelbar nærhet ;)
 
leier leilighet på ca 70 kvm. men har så utrolig stor og fin stue og helt greit å leie =) hagen her er en skråning med gress på, men heldigvis bor vi på bygda og er 3 lekeplasser i nærheten av huset =) betaler 6500 + strøm. men helt greit når man er 2 som deler utgiftene =) er såpass ung at jeg ikke føler jeg vil eie hus enda :p spare noen år først =)
 
Back
Topp