Hvordan bor dere?

Eier enebolig på ca 180 kvm over 2 plan i Østfold et sted :) Vi har stor hage og kort vei til de vi trenger. Sjøen er en kort biltur unna og skogen med gode turmuligheter er så og si nærmeste nabo. Flyttet hit i 2012 og trives veldig godt. Det som er så hyggelig er at det er en mange barnefamilier som flytter inn på feltet "vårt". Håper på mange lekekamerater til den lille :)
 
Eier egen enebolig, med utleiedel i kjeller( som vi skal ta over når barna blir stor nok! ) , sjøen rett ved siden av, og skog og fjell også! Idyllisk for småbarn å vokse opp, da jeg har vokst her også!
 
Vi eier en leil i ett kompleks ca 30 min unna hovedstaden vi å;) På 63kvm... Skal flytte nordover etter mammapermen og leie ut denne, + leie av forsvaret før vi 1-2 år senere skal kjøpe oss hus på Askøy eller noe lignende. Da flytter avdelingen til samboeren min til Bergen:)
 
Eier en 70 kvm stor leilighet i 4. Etasje uten heis ca 25 minutter fra Oslo. Vi har vurdert om vi skulle selge for å finne oss et rekkehus, men har bestemt oss for å bli boende noen år til :) veldig barnevennlig område, og litt trappetrim har man bare godt av!
 
186kvm på 2 etasjer, litt på landet men bare 10 min til byen :)

Jeg og mannen brukte halvannet år på å bygge det så det ble ferdig desember 2011 :)
 
Eier nytt hus på 255kvm over tre plan. tomt på 1 mål. Skjermet, men ligger veldigt sentralt i Stavanger :)
 
Selvbygd enebolig på bygda i Trøndelag,, ca 125 kvm boa nå, men med litt over 50 kvm oppe som vi ikke har gjort ferdig enda.... 1,5 mål tomt, stor plen, 40 meter fra husveggen ned til innsjøen (sandstrand) og skogen rundt oss. Naboer med jevnaldrende barn litt lenger bort på stranda. Ca 2 km til skole, barnehage, butikk, svømmehall osv..... Trives som plommen i egget og lengter ikke engang bittelitt tilbake til Oslo!!! :-D
 
Bor 15 minutter fra Sandnes i nybyggethus på 138kvm over 3 etg ;) som vi flyttet inn i våren 2012:) stortrives her, masse unger i gaten og nærme skole,matbutikker og barnehage;)
 
I skogen oppi en dal, elva noen hundre meter unna, men samtidig kun 1, 5 mil fra byen. Avsides og stille. Hus på litt over 100 kvm, men kjeller ska innredes etterhvert, så da bi det godt med plass. Har ett lite stabbur (lagring av sommermøbler) stor garasje, og ellers ca 400 kvm annen byggningsmasse, bla. verksted. 2 mål tomt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vi eier en kjedet enebolig nærme Bergen sentrum.
Akkurat nå bor vi i 1 etg. på 50 kvm, mens vi pusser opp 2+3 etg til å bli èn leilighet på ca 90 kvm der vi skal bo. 1 etg + kjeller blir utleie. Hageflekk på både fremsiden og baksiden av huset, og gangavstand til alt en kan tenke seg!
 
Vi bor i enebolig og har hage som må bygges opp, men har tro på at det blir veldig bra etter hvert :)
 
Last edited:
Vi har egen enebolig, 2 etasjer. 4 store soverom, så ganske god plass! Bor i gangavstand til skole, barnehage og venner :) Trives veldig!!
 
Vi bor i selveid enebolig, på ca 250 kvm. Mange rom, og god plass :) Hage foran huset, på et rolig felt. Ca en time fra hovedstaden. Her trives vi!! :)
 
Foreløpig leier vi, håper å få kjøpt vårt eget ganske så snart :)

jente 2010 ♥♥
nr 2 kommer i september 2014 ♥♥
 
Eier enebolig på vestlandet. Vi har ca.130 kvm etter at vi laga til hyblar i kjellaren. Skjerma tomt på ca et mål i gangavstand til sentrum.
Ynskjer å bygge/kjøpe noko litt større om 2-3 år, så følger med på markedet :)
 
Rekkehus i en forstad utenfor hovedstaden. Selveier,140 kvm på to etg. 4 soverom, terrasse og en liten hage. Bor nesten bare barnefamilier her, greit sånn sett. Huset var nytt for 1 år siden, så det og er ganske deilig :) men MYE som må kjøpes inn! Generelt altså, var jo ikke lamper eller skap en gang.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Nå bor vi i en liten leilighet, mens vi bygger drømmehuset :D
Huset står ferdig i juni.

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eier hus , 10 min unna hele verden ( les : Gardermoen )
 
Back
Topp