Hvor ofte støvsuger dere?

Etter at vi fikk oss roomba, går den og tutler et par-tre ganger i uken. Helt genialt, det er utrolig hvor mye fint støv som fanges opp.
 
Vi ha en liten robot som støvsuger hver dag kl. 8. Har to katter som røyter, så er et must for vår del :)
 
Ved behov!! Eller sjeldnere, egentlig:p
Vi har en robotstøvsuger som tar det nødvendige i stua/kjøkken, hvis jeg bare får ryddet gulvet daglig så hjelper det veldig:)
 
..sjeldent :p
Ser det ikke støvete ut eller jeg har sølt noe så får det være i fred.
Men etter at vi kjøpte håndstøvsuger har det blitt oftere, siden det er lettere å bare hente den når jeg søler :smug:
 
Etter behov, stort sett annehver dag. Burde nok egentlig støvsugd/tørrmoppa daglig siden vi har katt som røyter og baby.
 
"faste tider"

Det vil si, sånn nå straks. I slutten av juni. I begynnelsen av august. Midt i august. Og før jul.

Aka, i forbindelse med bursdagene våre.

Vi tørrmopper og fuktig-mopper etter behov da, men støvsugeren dras ikke frem så ofte .
 
Robotstøvsugeren går hver dag. Jeg støvsuger manuelt en gang i måneden, for å få tatt de stedene roboten ikke kommer til.
 
Alt for sjeldent. Kanskje en gang hver 14. dag. Er heller av typer som rasker med meg kaninene om det hoper seg opp.

Jeg er litt sånn: så lenge det er ryddig er det greit.
 
1-2 ganger i uka
 
Søndag er ryddedagen her i huset, men har hund som røyter litt så kunne egentig gjort det en dag ekstra i uken.. Ønsker meg robot eller sånn uten ledning! Har sånn med ledning nå, og flytter til nytt hus snart med en sentralstøvsuger..
 
Etter at hunden ikke lenger lever, oftere faktisk. Hun var ikke plagsomt røytete, og korthåret.
Men hun spiste alt av smuler på gulvet.

Jeg hadde glemt hvor mye brød og smuler det er på gulvet rundt en toåring... Eldste var to ds hun kom til oss, og vi har ikke hatt mat på gulvet siden...
 
Back
Topp