Hvor ofte støvsuger dere?

Lilleulven

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Januarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Gjør dere det etter behov eller til faste tider?
 
Tar det etter behov, nå har vi to bikkjer som har røyta etter tur så da har vi støvsugd eller tørrmoppa annenhver dag (kunne gjort det hver dag også mtp pels og møkk, men litt tåler vi :p ). Ellers varierer behovet etter hvor vått eller tørt det er ute. Midtvinters med frost og utenfor røyteperiodene så kan vi støvsuge ganske sjeldent, på høsten og våren ønsker jeg meg robotstøvsuger. :knegg:
 
1 dag i uken, stort sett. Har ingen faste dager eller tider. Det er ikke behov for oftere.
 
Etter behov. Men har en Ergorapido som er i daglig bruk til smulene på kjøkkengulvet.
 
Vi har en fast dag i uken, men vi tar også frem støvsugeren om det er behov innimellom dette.
 
Gjør det som regel 2 ganger i uka, men ikke noen fast dag. Ønsker meg robotstøvsuger, men har en litt hissig terrier som kommer til å ta livet av den :hilarious:
 
Både og, ved behov når det er støvete eller blitt griset ut noe, og fast 1 gang i uka :) Feier en del i gangen og på kjøkkenet for der blir det mest skittent :D
 
Hver fredag og ved behov [emoji85]
 
Vi har katt, så ca annehver dag. Tar kun en kjapp shine, og så gjør jeg det grundig + vasker ei gang i uka.
 
Jeg støvsuger ikke. Typen derimot tar den en gang i uka ca, oftere når vi har hatt hund.
 
I teorien daglig. I praksis to/tre ganger i uka.
 
Back
Topp