Hvor ofte er du hos frisøren?

Hver 6.-8. uke. Farger og klipper tupper. Betaler mellom 850-950 hver gang.
 
Slipper å betale, er frisør og jobber på salong.
Klipper og striper ca 4 ganger i året.
 
Har ikke vært hos frisøren på 9 år. Siste to rundene skulle jeg stripe håret mørkere, og endte opp med henholdsvis grått og grønt hår. Jeg har utviklet litt frisørskrekk, og klipper og farger nå håret selv :joyful:
 
Alt for sjeldent... kanskje to ganger i året. Har endelig fått somlet med til å bestille time. Så på lørdag skal jeg klippe og stripe ettervekst. :D
 
To ganger i året.
 
Går til frisør to ganger i året. Vil gjerne gå oftere, så det kan jo være et slags nyttårsforsett i år da :) Betaler ca 450,- for klippen, alt etter hvilken salong jeg går på.
 
2 ganger i året, kun klipp.
Har ikke farget håret mitt på mange år, og da gjorde jeg det stort sett hjemme.
 
Uff, alt for sjeldent. Prøver ca en gang i halvåret, men det går ofte ett år mellom hver gang. Klippet meg i oktober sist, og burde vel strengt tatt klippe meg før jeg skal være forlover i juni :p betaler 7-800 kr for klipp..
 
Aaalt for lite! Jeg farger og stusser selv, er litt hobbyfrisør :)
Skal til frisør uka her, og ordne meg ombree igjen!! Har en fast frisør jeg går til når jeg først er der. Betaler mellom 1500-2500 kr. Langt og tjukt hår er mye arbeid...
 
2-4 ganger i året. Da klipper og farger eg. Av og Til striper.Betaler mellom 1200 og 1600kr tror eg. Har langt hår så føler det er ofte nokk med klipp. Men farge burde eg gjort litt oftere.
 
Stusser tupper og striper etterveksten hver 3måned nå :) Er frisør selv så betaler ingenting for det, så kanskje på tide å prøve noe nytt nå når jeg har blitt mamma ;) :p
 
Back
Topp