Hvor ofte er du hos frisøren?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hva gjør du og hva må du betale?
 
omtrent vær en gang vær 2 år..... klipper helst hjemme, men går jeg til frisøern skal det gjøres noe fancy så da blir det også noen 1000 lapper!
 
En gang i året... Eller en gang i halvåret...
 
Ca to ganger I året. Klipp koster 700 kr. Betaler gjerne 1600kr I de periodene jeg også farget det
 
Klipper og striper to ganger i året.

425kr for klipp og 750kr for stripping i to farger.
 
3-4 ganger i året. Stort sett bare klipp, noen ganger farging og napping av bryn.
 
1 gang i året kanskje. Var sist i februar, da klippet jeg vekk halvparten av håret og stripet det. Betalte i underkant av 1000 kr:)
 
Jeg husker ikke :( Farger selv, for jeg synes det blir mye mer beleilig. Klipper også selv, men jeg vet ikke hvor pent akkurat dét blir.:)

Bor ikke en gang i Norge, så det er sikkert ikke veldig dyrt her meeeen, hvis jeg kan gjøre noe selv, hjemme, gjør det, heller enn å dra ut.

Jeg klippa/farga håret for mange år siden hos frisør og det var kjempedyrt, 1250 kr.
 
Ca hver tredje måned. Klipper meg, Hårkur annenhver gang. Hender jeg farger brynene også.
 
1-2 ganger i året for å klippe det litt. Farge tar jeg som regel hjemme. (Gubben hjelper meg:p) utenom når jeg skal farge det litt mere drastisk, da må jeg ty til frisør om jeg har råd:)
 
1 eller 2 ganger i året :) Har langt hår.. Koster gjerne mellom 1500 -2000 når jeg er hos frisøren.
 
Langt hår, bare klipper, sånn en gang i året ca.
 
Har en vennine som er frisör hon klipper og färgar håret mitt. Tar ej betalt
 
1-2 ganger i året kanskje. Har stripet og klippet tupper bare, og da har det kostet Ca 1200kr. Men har gitt opp stripene og farget det lilla, kommer sikkert ikke til å dra til frisøren på leeeeenge.
 
Burde bli flinkere til å gå! Hvis jeg skal fortsette med rødt hår må jeg gå ca. hver 2. mnd :) Betaler 700 for klipp og 1400 for farge :)
 
Tror jeg har vært tre ganger i år. Kun klipp, så betaler vel rundt 4-500kr.
Aldri vært på frisør før det. :p Mamma har alltid klippet meg.
 
Hver 6. uke. Betaler 850 for å farge ettervekst. Om jeg klipper blir det 1200kr :)
 
Back
Topp