Hvor mange timer tok din første fødsel?

19 timer i aktivfødsel :)
Hadde maserier/rier som begynte 10 dager før jeg fødte..
 
Kom inn på sykehuset med 8 cm ca 1 time etter at vannet gikk hjemme, 2 1/2 time etter var prinsessa født:)
 
Kom inn på sykehuset med 5-6 cm åpning, og gutten var ute 4 timer etter. Det hele tok 6 timer fra første mistanke (tegningsblødning).
 
Fra 4 cm tok det 6 timer.
Fra vannavgang tok det 42 timer
 
ca 15 timer fra første rie og til hun var ute. Fra aktiv fødsel og til hun var ute var det ca 5 timer tipper jeg.
 
fra jeg fikk vondt og til hun var ute tok det 6-7 timer.. fra 4 cm åpning tok det 2.5 time
 
Første tegn på at noe var i gang var at vannet gikk ca kl 21, 07 var snuppa ute, så ca 10 timer :)
 
7 timer fra 4 cm til gutten min var ute :)
Ble satt igang kvelden før, men merket ingenting før morgenen etter!


Venter ei lita snuppe 5. august :)
 
To tima fra vi var på sykehuset til han var ute.
Men 7 tima totalt, kom inn på sykehuset med 8 cm åpning :p
 
Min første fødsel tok 48minutter fra 4cm åpning og første rie til han var ute.
 
første tegn 22:30, kom inn på sjukehuset 0:30 med 7 cm åpning, vannet ble tatt ca 01, og gutten var ute 01:54, så litt under 3 1/2 time..
 
Begynte med rier kl 02. Hadde 4 cm åpning og aktiv fødsel kl 10. Han ble født 16:37 etter 1 time med pressing. Så litt over 6 timer aktiv fødsel:)
 
Nesten 4 timer fra jeg ble strippet . Fra de tok vannet tok det 20 min. Så var de 20 minuttene det gjorde vondt, før det merket jeg ikke noe tegn til at jeg skulle føde, kjente ikke riene heller, og syntes heller ikke at strippingen var vond. :)
 
Ble satt igang etter 8 dager over termin.. Fra første ria starta til lillegutt var ute, tok det 6 timer :)
 
30 timer. Da regner jeg fra at riene var så vonde at jeg måtte virkelig
puste meg gjennom dem , de kom med 5 min mellom og. Så ja , veldig slitsomt.
Nr to var bedre , overstått på 14 timer , regnet på samme måte ;)
 
4- 4,5 t fra første rie til han var ute:) kom inn på sykehuset med full åpning, 3-4 press og ca 10 min etterpå var han ute :)
 
Første startet med rier kl tolv om kvelden,kl ringte jeg sykehuset for det begynte bli vondt! Kom dit da ca 5 og hadde 9 cm med åpning da jeg ble sjekket ca kl seks. 0646 var hu ute:) Med nr to gikk vannet kl 3,så kom rier,jenta var ute rett fr sju:) så jeg lure på om jeg rekke sjukehuset denne gangen hehe
 
Back
Topp