Hvor mange timer tok din første fødsel?

19 timer
 
Ankom sykehuset med 5 cm. åpning. Rett inn på føden, og tre timer senere var barnet vårt født! :)

Da hadde jeg vært hos lege tidligere på dagen, pga. ubegag i korsryggen, men legen sa at det ikke var noe på gang. Sjekket ingenting, bare sendte meg hjem. :p Var tre uker før termin.
 
Min tok 27 timer, fra riene startet til Victoria var født.
 
Ble satt igang torsdag morgen med modingspille , null action den dagen , dag 2 fikk jeg drypp , null effekt da heller , men lørdagen da !
Drypp ble satt kl 10 , var oppe og gikk litt til 11 , da satte dem på ctg'n , kl 12 ble jeg kjørt inn på fødestua og fikk epidural , fikk endelig slappet av til ca 1430 da begynte epiduralen og avta og kl 1640 ca begynte pressriene og kl 1720 var junior ute :D
 
Kom inn på føden rundt 0830 med 3 cm åpning. Gutten vår kom kl.1207:) Første rie var kl.0130 men pustet meg fint gjennom dem mens jeg lå i senga hjemme, frem til ca. kl.06. Dro til sykehuset rundt kl.07 men fikk altså ikke komme inn før nærmere 0830. Tok litt tid frem til 5 cm, men fra 5-10 cm gikk det lyyynraskt! De hadde sjekket åpningen etpar ganger og det var 5 cm uforandret begge gangene. Men da de "dobbeltsjekket" meg før de hentet anestesilegen (på det tidspkt ropte jeg etter epidural fordi jeg var overbevist om at jeg kom til å knekke på midten ellers, haha) - så hadde jeg plutselig 10 cm og fikk beskjed om å presse...(!)
 
28 timer fra første rie og til HS var over, endte med det for han var stjernekikker og satt bomfast i bekkenet.
 
her tok det 17.5 timer fra første vondt til guttungen var ute.
 
Riene begynte i 14-15 tiden 11. april.. 01.16 var hun endelig ute.. 13. april.. Så 34 timer takk! :p
 
23 timer fra første mensmurring til hun var ute.. 3,5 timer med vondt til hun var ute

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
 
Med min første låg jeg i 33 timer før det endte med akutt keisersnitt
 
5,5 time fra første tegn! Vannet gikk 09.10, riene begynte ca 10.00 og gutten ble født 14.35 :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
25 timer fra det startet til det hele var over :) 18 timer på sykehuset :)
 
Ble satt igang pga høyt bt og sf på termindato. Fikk 3 modningspiller m et visst timers mellomrom. Fra første pille til han va ute tok det 20 tima. H..v..et Starta ikke før vannet gikk og fra d tispunktet tok d 11 tima. Endte med at han ble dratt ut og fikk varig nerveskade og funksjonsnedsettelse i ene arma og æ fikk rift av alvorligste grad helt bak til endetarmen. Sammenlapping på operasjonsstua i 2-3 tima så kan ikke akkurat si d va en drømmedfødsel.. Keisersnitt neste gang for å si d sånn:) mn for å oppsummere spørsmålet; 20 tima fra start til han va ute!


Gutt født okt.2012, prøver på nytt mirakel!<3
 
1, 5 time fra første rie :)
 
Back
Topp