Hvor mange skopar har du?

Jeg har mye mer enn nødvendig da men dette hadde vært det nødvendige

2 par løpesko
1 par joggeskp til fritidsbruk
1 par goretexsko
1 par fjellsko
Finsko
Støvletter
Støvler
1 par tøysko
Vintersko
 
Jeg har nok veldig mye sko, tørr ikke å telle [emoji23]
Mine barn har også veldig mye sko..
Minste som ikke er to år enda har 14 par tror jeg [emoji12]
 
Off, tutta (4 mnd) har 2 par (gaver) og pjokken (4 år snart) har vel 6 som passer nå [emoji28]

Meg selv gidder jeg ikke bruke tid på å telle men kan forklare det med at jeg har 7 par converse og 3 par fjell sko og en good del hverdags med hel, men har vel 3 ganger av resten med pumps og finsko [emoji23] så tror jeg kommer rundt 100 faktisk en plass [emoji849][emoji13] ikke tenkt på det som et problem før nå faktisk..
 
Har 3 par + støvler. (2 joggesko og ett par treningssko)
Eldste har vel 5-6 par sko + støvler
og minste har ingen enda:)
 
Ser den men forskellen liggr nok i hva man mener man trenger da å jeg trenger hvertfall mer enn 3 par ;)
Hva andre føler de har behov for legger ikke jeg meg opp i ;)
Som sagt kunne jeg sikkert trengt vintersko og pensko, men mer enn det kommer ikke til å bli brukt. Pensko litt usikkert, for det er veldig sjelden jeg egentlig trenger.
 
Jeg har 8 par stående i gangen og så har jeg sikkert 20 par til i skapet.

Mini har 20 par inkludert det som står i barnehagen.
 
Vet ikke hvor mange par jeg har, men ikke unødvendig mange. Veslegutt har sko til alle sesonger+ dobbelt opp med noen typer sko som står fast i bhg.
 
Jeg har vel sikkert 30 par sko vil jeg tro, mannen har vel kanskje 10. eldste jenten har sikkert 20 og minsten har 7 par, han trenger snart nye støvler og noen lettere sko til våren:)
 
Tror jeg har nærmere 25 par. Mannen rundt 8 par.
Begge unga har også rundt 8 par tror jeg hver.

Jeg kasta nettopp rundt 20 par sko [emoji87][emoji85]
 
Jeg har rundt 10 pensko oppe i mitt garderobeskap, rundt 20 par sko i gangen som som jeg har i skoskapet til alle årstider, ett par joggesko på jobb og mener jeg har ett par vintersko og ett par støvler stående på hytta.
Barna har ca 10 par hver som passer vinter/vår/sommer nå og en hel del sko som passer neste vinter/vår.
 
Jeg har sikkert rundt 30. Hadde en rydderunde før jul :)
Frøkna har 6 par og 4 par på vei i posten :) også støvler da
 
Så mange at jeg ikke har tellingen på meg selv. Ungene har 4-5 par hver.
 
Jeg har 7 par sko som jeg bruker nå. N mangler noen fordi de har blitt for små, men nå har hun 3 par som passer og lillegutt er for liten for sko enda [emoji4]
 
Jeg TROR at jeg pr idag har 5 skopar.

Eldste har 5 skopar, inkludert støvler. Yngste har 4 skopar, inkl støvler.
Begge to trenger goretexsko :)
 
Jeg har 6 par, eldstemann har 5 par. Han skal få nye joggesko snart.
 
Er par støvler, et par finsko og et par joggesko. Skal ha kjøpt sandaler.

Hun har også et par vinterstøvler, men de er for små nå.
 
Edit: trodde det var barnet.
Tja jeg har kanskje 5-6 ink vintersko og støvler.
Jeg har vanskelige føtter, derav få par. Eller jeg har som jeg klarer meg :)
 
Fjellsko, gummistøvler, to par joggesko, to par sandaler, lettere tøysko, tre par pensko. 10 par på meg da.

Akkurat nå har ikke barna stort, alle tre har et par cherrox, to par vintersko, et par joggesko. Alt fra i fjor er vokst fra, så blir nok to-tre par til på de i løpet av våren.

Mannen derimot har nok 50 par sko.
 
Back
Topp