Hvor mange skopar har du?

Jeg har 3 par og frøkna 2. Skal kjøpe et par joggesko til frøkna
 
Telte 45 par for 4 år siden. Nå har jeg ikke kontroll lenger (hadde vel ikke så mye kontroll den gang heller:p)

Mini har null inntil videre. Men mange par sokker da.
 
Jeg har 10 par hverdagssko, pluss pensko, bunadsko, fjellsko og vintersko.

Guttungen har mye mer
Har 12 par som står nede nå, som brukes.
Pluss Goretex og støvler i BHG.
Og tøysko, småsko, sandaler som venter på varmere vær. Og pensko.
 
Jeg har godt over 100 par (helt latterlig, egentlig). [emoji85] Storebror på 2.5 har vel 7-8 par, og lillebror på 10 mnd. har 5. Herregud, skjønner at jeg må skjerpe meg. [emoji87]
 
3 par å det er inkludert alle skopar?
Ja. Skulle hatt et par vinterstøvler, men har ikke trengt de i år så det får jeg ta neste sesong :)
 
Vet ikke om jeg vil telle mine:oops:
 
Minsten har
Støvler
To par vintersko
Overgangssko

Han skal snart få seg nye joggesko og etterhvert sandaler.
 
Skjønner ikke at du klarer deg med bare 3 par, hadde ikke gått her :)
Skjønner ikke poenget med å ha flere sko enn jeg trenger [emoji14]
Har brukt det samme paret så og si hver dag i snart 5 år nå, også har jeg et par lettere tøysko for varme sommerdager og et par ordentlige "helsesandaler"
Kunne sikkert hatt et par pensko og, men det er sjelden jeg har bruk for og syns det er vanskelig å finne noen som er gode å gå i [emoji14]
 
Skjønner ikke poenget med å ha flere sko enn jeg trenger [emoji14]
Har brukt det samme paret så og si hver dag i snart 5 år nå, også har jeg et par lettere tøysko for varme sommerdager og et par ordentlige "helsesandaler"
Kunne sikkert hatt et par pensko og, men det er sjelden jeg har bruk for og syns det er vanskelig å finne noen som er gode å gå i [emoji14]
Ser den men forskellen liggr nok i hva man mener man trenger da å jeg trenger hvertfall mer enn 3 par ;)
 
jeg har 1 brukanes til sommern, og 1 til vintern..
så har jeg vel et eller to skopar til som jeg ikke kan bruke, og bunadsko
 
Jeg har vel 25 par som jeg kan komme på nå, eldste har jeg ikke oversikt over og småen har 5 par de trenger begge noen nye til sommeren.
 
1 og har tre skopar. Støvler m før joggesko og støvler uten for til ungen

Et par støvletter
Et par vintersko
Et par fjellsko
1 par finsko
1 par bunadsko
1 par vernesko jobb
Stall 1
1 par mucboots
1 par joggesko ( byttes ut når sko jeg bruker til vanelig er for stygge og slitne til å bruke til hverdag)
1 par ridesko
 
Last edited:
Aner ikke hvor mange skopar jeg har! Mer enn jeg trenger iallefall...
De 2 på 6 har har 5 ulike par hver med ulike funksjoner.
 
5 par holder lenge for meg :) kunne klart meg med ett par egentlig :) Frøkna har ingen sko foreløpig.
 
Jeg har 9 par, gummistøvler inkludert.
Bikkja har 2 par potesokker [emoji16]

Eller har jeg mer?... vet det er noen fra noen bryllup og slikt som jeg bare har brukt 1 gang.
 
Back
Topp