Hvor mange barn vil dere ha totalt?

Først ville vi ha 3, men så brukte vi så lang tid på å få nummer en, så det blir 2. Kjenner at det er helt greit :)
 
Alltid tenkt at jeg vil ha 2-3, men jeg hater virkelig å være gravid så det er en viss fare for at det bare blir én. Jeg gruer meg også veldig til ungen faktisk kommer for jeg føler på at alle mener noe om hvordan jeg skal være som mor. Irriterer meg helt grenseløst!
 
Alltid tenkt at jeg vil ha 2-3, men jeg hater virkelig å være gravid så det er en viss fare for at det bare blir én. Jeg gruer meg også veldig til ungen faktisk kommer for jeg føler på at alle mener noe om hvordan jeg skal være som mor. Irriterer meg helt grenseløst!
Jeg følte det likt da jeg gikk med første. Virkelig. Etter han ble født, endret innstillingen min seg betraktelig. Da ble det plutselig veldig ekte at det var han som hadde bodd der inni magen ♡ syns fortsatt ikke det er supert å gå gravid, men klarer å være takknemlig på en helt annen måte! Bare det å være på tul denne gang var en stor opplevelse, for jeg vet hva det lille knyttet blir til. Sist klarte jeg å ta innover meg hva det faktisk var. Uansett. Foreløpig blir det med disse to, men åpen for en tredje når de to andre har blitt iallfall 5 og 6 år.
 
Her kommer nummer 4, men vår 2. Sammen. Tror det blir mer enn nok med 4 unger totalt, når alle er på heltid.. Har sagt at jeg vil ha 2 og det er det som blir nå. [emoji4]
 
Har alltid sagt at 3 er nok[emoji4] venter nr 3 nå og kjenner på hele meg at det er siste gang jeg går gravid [emoji4]
Hvis alt går bra så vil mannen kutt'n [emoji28]

Samme her! Når jeg er ferdig med kvalmen skal jeg nyte den voksende magen for dette er så aller siste gang :stop:
 
Jeg følte det likt da jeg gikk med første. Virkelig. Etter han ble født, endret innstillingen min seg betraktelig. Da ble det plutselig veldig ekte at det var han som hadde bodd der inni magen ♡ syns fortsatt ikke det er supert å gå gravid, men klarer å være takknemlig på en helt annen måte! Bare det å være på tul denne gang var en stor opplevelse, for jeg vet hva det lille knyttet blir til. Sist klarte jeg å ta innover meg hva det faktisk var. Uansett. Foreløpig blir det med disse to, men åpen for en tredje når de to andre har blitt iallfall 5 og 6 år.

Godt å høre at noen har følt det på samme måten... føler jeg føler feil og at hvis keg sier det høyt ser folk nesten stygt på meg [emoji849]
 
2 eller 3. Nummer to er på vei nå[emoji4]
 
Jeg har to fra før på 16 og 12 år. Fikk mannens første i sept og venter nå en til. Så tror det holder for oss [emoji5][emoji173]
 
Har alltid sett for meg 3 barn. Nå er nr 2 på vei og føler meg egentlig allerede ganske ferdig. Får se hva fremtiden bringer [emoji813]
 
Venter nr 2 nå [emoji4] drømmen er 3, men vi får se ann hvordan der går med 2 først [emoji85]
 
Hadde lyst på 3 men tom rommet mellom 5 og 11 årringen i bilen på ferie tur var så hellig å ha så skulle stoppe der. Men no er nr 3 på tur og etter det er det altså stoppxsmile5
 
Vi venter vår første, og ønsker en til om noen år :) Kan jo hende man ønsker seg flere etterhvert også.
 
Jeg har 3 barn fra før og dette er mannens første. Vi har et egg igjen på frys, så vi får se det ann om vi setter inn det før vi gir oss helt. :)
 
Jeg har alltid ønsket meg 3. Men med noen få uker til 35-årsdag så spørs det om vi kommer til å prøve raskt på nr to, og deretter stoppe der kanskje..
 
Back
Topp