Hvor mange barn vil dere ha totalt?

2 eller 3. Men sidrn mannen har en fra før så blir d nok 3 til sammen. Er disponert for tvillinger, så ser for meg at om vi en gang prøver på nr 3 så har vi plutselig 5 til sammen [emoji54][emoji85]

Tar uansett nr 1 først og så får vi se. Trives ikke veldig som gravid så langt...
 
Jeg har alltid sagt at jeg ønsker meg tre barn. Nå, som gravid med det første barnet innser jeg at jeg ikke trives spesielt godt med å gå gravid, så spørs om det ikke blir to isteden... :rolleyes:
Jeg har alltid sagt at jeg vil ha 5 barn (mannen vil ha 3), men jeg er så utrolig dårlig når jeg går gravid... [emoji85]
 
Jeg har alltid ville hatt 2, men har litt lyst på 3[emoji4] Samboeren min er fast bestemt på at vi skal "bare" ha 2, så får se hva tiden bringer[emoji6] Venter nr 2 nå[emoji4]
 
Jeg har lenge ønsket meg 3, men ble enige om 2. Vipps satt nr 3 og vi ble veldig overrasket! Dette er siste, orker ikke en graviditet til!
 
Jeg har alltid ønsket meg 3, men nå er jeg blitt så gammel at det kanskje vil bli for seint. Med mindre neste blir tvillinger da! :D
 
Jeg har et bittelite hemmelig ønske om tre, men både samboer og all verdens logikk forteller meg at vi burde stoppe etter den som er på vei nå :smiley-bounce022 Så, det blir nok to på oss, om alt går bra denne gangen ;)
 
Venter Nr 1 nå! :) både jeg og samboeren er foreløpig enig om at vi ønsker 2 stk tilsammen, så det er håpet og målet;)
 
Venter nr 3 og skal ikke ha mer :)
 
Nå har vi to stk og venter den tredje så dette blir den siste.
Orker ikke gå gjennom den prøvetiden igjen.
Men er super fornøyd hvis jeg kan få ha 3 skatter [emoji173]️
 
Vi er begge bestemt på at 2 er nok. Så får tiden vise [emoji5][emoji173]️ Vi har problemer med å blir gravid selv, så vet ikke om jeg orker så mange IVF-forsøk [emoji85]
 
Ville ha 3, får 5[emoji23] mannen var ferdig med barn før sine første 2. Var ferdig med de to, men så måtte han meg og får 3 til. Han er så glad i barna sine og forguder de overalt. Han hadde bare aldri en drøm om å få barn eller trodd han skulle ha noen også blir han nå 5 barns far [emoji1][emoji1][emoji173][emoji173]
 
2 eller 3. Men sidrn mannen har en fra før så blir d nok 3 til sammen. Er disponert for tvillinger, så ser for meg at om vi en gang prøver på nr 3 så har vi plutselig 5 til sammen [emoji54][emoji85]

Tar uansett nr 1 først og så får vi se. Trives ikke veldig som gravid så langt...
Vi skulle bare ha 1 til vi [emoji23]
 
Vi vill ha 3-4 stykk. Men nr 4 skulle ikke komme før nr 3 var 4-6 år. Nå kommer nr 4 da nr 3 er 1.5 år sånn går det da p pilla ikke virket vi gleder oss men ikke sagt noe til andre enda kjempe redd for å si det
 
Back
Topp