Hvor lenge har du permisjon?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Nei, altså vi har fått plass fra januar 2018. Søkte på søskenproritet på barnehagen til storebror og fikk innvilget. Her skal hun ikke begynne før hun er ett år, altså. Jeg får da ett år perm inkl. ferie:)
Var det jeg regnet med, ble bare litt forvirret hehe.. Digg å vite at dere har plass da! Her tipper jeg det blir dagmamma når permen er over. Tviler på at vi får plass fra januar :(
 
Var det jeg regnet med, ble bare litt forvirret hehe.. Digg å vite at dere har plass da! Her tipper jeg det blir dagmamma når permen er over. Tviler på at vi får plass fra januar :(
Ja det er ikke så enkelt. Januarbarn er jo først av året men må potensielt vente et helt halvår likevel. Er ikke alle som klarer eller vil planlegge barn til august akkurat. Veldig deilig at vi slipper å tenke på barnehageplass. Lykke til til dere. Lenge til enda, og veldig fin tid med bebisene:)
 
Ja det er ikke så enkelt. Januarbarn er jo først av året men må potensielt vente et helt halvår likevel. Er ikke alle som klarer eller vil planlegge barn til august akkurat. Veldig deilig at vi slipper å tenke på barnehageplass. Lykke til til dere. Lenge til enda, og veldig fin tid med bebisene:)
Utrolig dumt av staten å legge opp til babyboom på høsten egentlig. Løser seg nok [emoji4] Takk!
 
Permisjon til midten av september deretter tar jeg ut ferien[emoji6] etter jeg har hatt ferie tar pappaen ut permisjon på 10 uker[emoji4]
Er så heldig at vi har fått barnehageplass også, så slipper å ta noe ulønnet permisjon[emoji2]
 
Back
Topp