Hvor lenge har du permisjon?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Har permisjon til 3.3.18 :) pappaen skal ikke ha da han ikke har tjent seg opp til pappapermisjon. Mennhan studerer så har mye fri :)
 
Jeg er hjemme til 31. oktober og så er mannen hjemme til 14. januar :)
 
Har permisjon til slutten av august, så tar æ ferie :) Begynner på jobb i slutten av september. Mannen har fått 19 uker permisjon, han e veldig motivert, så da synes æ det bare e fint :)
 
Jeg har permisjon fram til midten av oktober (wææh, tida går for fort!!) og pappaen skal ha 10 uker.
Foreløpig ingen barnehageplass, så må ha i bakhodet at jeg kanskje må ta ulønnet perm.. [emoji19]
 
Ihvertfall 10 uker, også blir det kanskje noen ekstra uker ulønnet [emoji846] Vi får se om vi får barnehageplass eller ikke [emoji846]
 
Permisjonen min er i teorien ferdig 25. September men så blir det ferie og noen ulønte uker før pappaen skal bruke ferien sin fra desember. Han begynner i sin permisjon i januar
 
Rundt 5 oktober og så overtar pappaen og har 10 veke:) så får vi sjå kossen vi løser det etter det.
 
Jeg har permisjon fram til midten av oktober (wææh, tida går for fort!!) og pappaen skal ha 10 uker.
Foreløpig ingen barnehageplass, så må ha i bakhodet at jeg kanskje må ta ulønnet perm.. [emoji19]

Samme her... :sour:
 
Jeg har permisjon frem til 12 des. Og så skal jeg ta ut de siste feriedagene jeg har igjen. Pappa'n skal ha 10 uker, så han starter vel 2.jan med sin perm.
 
Jeg har permisjon til slutten av oktober, og bf har til 2. januar [emoji4] har 5 uker ferie midt i permisjonen [emoji4]
 
Har i utgangspunktet til midten av oktober, med ferien i sommer. Men mannen har en kronisk sykdom, så vi får se hvordan ståa er når det går mot søknadsfristen for å søke om pappaperm, om vi evt søker den over til meg.
 
12.02.18 :) har fått overført pappaen sin kvote til meg, da vi ikke er sammen. Vurderer å begynne å jobbe gradert i okt/nov.
 
Permisjon + ferie med første dag på jobb 14.august. Mannen blir hjemme ut året og så ser vi hvordan det går med barnehageplass. Blir det behov for at vi er hjemme ekstra så tar vi 50% hver og jobber annenhver uke 2 eller 3 dager.
 
Har til 8. Januar inkl. fire ukers ferie. Mannen tar ikke perm da han driver med omskolering. Han er likevel mye hjemme så vi kan ha korte dager i barnehagen. Har fått plass allerede så det er deilig.
 
Har til 8. Januar inkl. fire ukers ferie. Mannen tar ikke perm da han driver med omskolering. Han er likevel mye hjemme så vi kan ha korte dager i barnehagen. Har fått plass allerede så det er deilig.

Allerede plass?! Vi tenkte søke i oktober vi... :sorry:
 
Har til 8. Januar inkl. fire ukers ferie. Mannen tar ikke perm da han driver med omskolering. Han er likevel mye hjemme så vi kan ha korte dager i barnehagen. Har fått plass allerede så det er deilig.
Har du babyen på 3mnd i barnehagen? Eller har du fått som skal brukes når du er ferdig med perm?
 
Har du babyen på 3mnd i barnehagen? Eller har du fått som skal brukes når du er ferdig med perm?
Nei, altså vi har fått plass fra januar 2018. Søkte på søskenproritet på barnehagen til storebror og fikk innvilget. Her skal hun ikke begynne før hun er ett år, altså. Jeg får da ett år perm inkl. ferie:)
 
Back
Topp