Hvor langt er det til fødestedet?

30-60 min, avhengig av tid på døgnet (rushtrafikk). Kommer til å holde meg i rimelig nærhet til hjemme de siste ukene, så ikke jeg sitter på hytta når vannet går :p
 
4t med bil og ferge, så kan ikke kjøre dit når fødselen starter. Har fødestue nærmere (40min) hvor jeg eventuelt kan føde eller bli videresendt med helikopter om nødvendig. Tenker dra ca 1 uke før termin og bo på sykehushotellet mens jeg venter... Sist gikk jeg 10 dager overtid, så det ble myyye venting!!! Bodde gratis da, mannen fikk være med hele veien og maten var inkludert :)
 
20 minutt med buss (+5 min å gå fra bussholdeplass) eller 10 med taxi. Vi har ikke bil....
Leste om ei i Stavanger som sykla til føden, det kan jo evt også vurderes om formen ellers er ok [emoji23]....bare nedoverbakke nesten så skal gå greit sånn sett [emoji4]
 
Ca 10 minutter med bil, hvis det ikke er kø. For meg som er bekymra for absolutt alt er det veldig betryggende! Tror jeg måtte flytta hvis jeg hadde hatt lang reisevei :p
 
Bare 5-10 min å kjøre (utenom rushtiden da). Og bra er det siden jeg hadde styrtfødsel sist ;) Men vi har ikke bil og må ta taxi, så må derfor beregne litt ekstra tid på å vente på en bil!
 
4t med bil og ferge, så kan ikke kjøre dit når fødselen starter. Har fødestue nærmere (40min) hvor jeg eventuelt kan føde eller bli videresendt med helikopter om nødvendig. Tenker dra ca 1 uke før termin og bo på sykehushotellet mens jeg venter... Sist gikk jeg 10 dager overtid, så det ble myyye venting!!! Bodde gratis da, mannen fikk være med hele veien og maten var inkludert :)
wow så bra!!
 
Bare 5-10 min å kjøre (utenom rushtiden da). Og bra er det siden jeg hadde styrtfødsel sist ;) Men vi har ikke bil og må ta taxi, så må derfor beregne litt ekstra tid på å vente på en bil!
Vi må også antakeligvis ta taxi. Eller buss om det ikke haster veldig og er rett tid på døgnet [emoji14] Tok taxi hjem i går, tok fem minutt fra eg bestilte til den var på døra, så det kan gå veldig fort også [emoji4]
Trenger jo fort den tida på å få på seg klær og komme seg ut døra også! (vi har en trapp ned ute, kan bli interessant)

Må bare lære opp mannen til å bruke taxi-appen, han haaater å ringe (ser for meg at han vinner å bestille likevel [emoji23]).
 
Ca 30 minutter fra. Kan plusse på 30 til om vi havner i rushet.
 
Back
Topp