Hvor langt er det til fødestedet?

Duplodama

Elsker forumet
Septembergull'17
Her har vi halvannen time i bil fra hjemmet vårt og til sykehuset (med normalt tempo). :) Hvor langt er det fra der du bor tilfødestedet? Kommer du til å ta noen forhåndsregler med tanke på hvor du oppholder deg når det nærmer seg termin? :)
 
Skal vi se....... 5,5-6 timer[emoji849][emoji13] kommer til å dra dit og bo på pasienthotellet når det nærmer seg. Har hatt raske fødsler, så gyn tar ikke sjansen på annet. Starter det hjemme veldig lenge før antatt blir det ambulansefly[emoji28]
 
Bor bare 15 min fra sykehuset. Tror ikke jeg kommer til å ta noen forhåndsregler med tanke på hvor jeg oppholder meg når termin nærmer seg for jeg tror han kommer ein goe tid før [emoji85] min første kom 14 dager før og tok bare 5 1/2 time fra start til hun var ute. Så eneste jeg kommer til å tenke på er at med en gang riene starter så drar vi til sykehuset (som var beskjeden fra jordmor) ;)
 
20min uten trafikk-kork gjennom sentrum. Kan også kjøre gjennom "skogen", men der er det så svingete at jeg vet ikke helt hvordan det blir [emoji23] Bare vi kommer ut på E6en kjappest mulig.
Før det nye sykehuset kom hadde vi 5min, det var veldig greit :)
 
Skulle jeg født her jeg bor nå ville det vært 3 minutter i bil. Når jeg flytter blir det vel 45 min/1 time.

Forhåndsregel blir vel at typen må passe på å være kjørbar i tida før fødsel, samme med bilen egentlig :D
 
45 min til en time ca :)
 
Denne gangen bor jeg bare 5-10 min unna sykehuset.
Sist bodde jeg 40 min unna sykehuset.

Men kan ikke si at jeg tar noen forhåndsregler mtp avstand uansett.
Sist reiste jeg nemlig fra Jessheim til Bergen... i lastebil... da jeg var 1 uke over termin.
Kom hjem igjen da jeg var 10 dager over termin..
Ikke en behagelig tur, men det gikk fint... [emoji5]
 
2,5 timer. Jeg blir lagt inn på pasienthotellet 7 dager før termin grunnet raske fødsler. Starter det hjemme er vi forberedt på en hjemmefødsel
 
30 min. Med planlagt ks lever eg som normalt til den datoen [emoji106]
 
7 minutt med bil vist jeg skal ha på hjemplassen. Men 3 1/2 time vist jeg skal ha på ett større sykehus.
Er enda veldig i tanke boksen ang hvor jeg vil.xsmile3
 
Jeg kan ikke bo nærmere da sykehuset er rett over gata her [emoji4]
Bruker 2 min å spasere til inngangsdøra normalt.
Men brukte vel nærmere 10 min da vi gikk bort når fødselen startet med 3 åringen pga riene og pausene da [emoji23]
 
Bruker 20-30 minutt kjøring til sykehuset. Tenker litt på å ikke reise så langt ukene før, men det finnes jo sykehus over hele landet ;)
Fikk noen timer forvarsel sist, så om det blir likt nå har vi god tid :D
 
2 timers kjøre tur. Regner med å få være hjemme så lenge som mulig før vi trenger å starte. Har jm hær så det blir en vurdering av henne når fødselen starter.
 
Back
Topp