Hvor lang tid tok det før du følte at du fikk tilbake kroppen din etter fødsel?

En tråd i 'Helse og velvære' startet av doublemay, 18 Jun 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. doublemay Forelsket i forumet

Ja, hvor lang tid tok det for deg?

2. Lil-17 Gift med forumet Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Nr.1 - 8-9 mnd
    Nr.2 er 5,5 mnd og prøver å godta at magen aldri blir den samme igjen.

3. Endeligmamma Elsker forumet Maiblomstene 2016

4. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP August 2018

1,5 år, og ble da gravid på nytt

5. Turkistliv Gift med forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

Ca 5 mnd med alle tre. Men jeg fikk jo ikke kroppen helt tilbake da :p Jeg er veeldig slank, og ble slank igjen etter fødsel. Bare at jeg fikk rynkemage. Og jeg hadde slike små, søte pupper som vokste seg store når jeg ble gravid. Nå er de liksom "tomme". Vet ikke hvordan jeg skal forklare det :p

6. Minimeg Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Januarlykke 2019

Føler fortsatt ikke jeg har fått «kroppen» helt tilbake siden jeg ammer enda, og nå er jeg gravid igjen :p men den fysiske kroppen ble normal etter 4-5 måneder tror jeg..

7. Moxie Gift med forumet Marsboerne 20 18

Akkurat slik er det med meg også!

8. Kengu Forumet er livet VIP

1 dag

• Vinner Vinner x 1
  9. Hønemor87 Elsker forumet August 2018

Heldig!

10. Hønemor87 Elsker forumet August 2018

Med første brukte jeg ca 2-3 år. Ikke lett når man legger på seg 23 kg. Så er spent på hvordan det går nå som jeg er i uke 34 og kun har lagt på meg 2 kg.

11. onskedrom Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Høsthjerter 2017

Med første litt over 1 år. Nå har det gått 9mnd etter andre, og jeg tror det tar lengre tid nå.

12. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017

Ganske raskt, egentlig. Babyen er 6 mnd. og jeg har følt meg som meg selv igjen lenge. Utseendemessig er kroppen tilnærmet lik som før svangerskapet, med unntak av noen strekkmerker, og fysisk føler jeg meg bra og uten noen begrensninger.

13. Ceccii86 Forumet er livet Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

Ikke enda, dessverre. Babyen er 5,5 måned, og jeg fikk bekkenløsning etter fødsel, så formen er så som så. Magen har trukket seg greit tilbake, men litt løs hud er der fremdeles. Og selv om vekten er mindre enn før jeg ble gravid, er rumpe og lår ganske mye større enn hva jeg er komfortabel med :(

14. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Begynner å gå se til nå 1,5 år etter :)

15. Kalua Flørter med forumet Marsboerne 20 18

Jeg følte at jeg fikk kroppen min tilbake med én gang. Eller det vil si at jeg både i svangerskapet, under fødselen og etter fødselen har vært i min kropp. Litt ulik, men alltid følt meg «hjemme» i kroppen min.

16. jentemamma2 Glad i forumet Oktoberfruene 2018

17. <3 <3 <3 <3 Glad i forumet

Har aldri følt at jeg har «mistet» kroppen min. Den har bare vært i ulike utgaver til ulike tider, og jeg har slltid følt meg «hjemme» i min egen kropp uansett hvordan den hsr vært/er. Jeg er meg, uansett! Definerer meg ikke ut fra kroppen, om jeg kan si det slik.

• Liker Liker x 1
    • Vinner Vinner x 1
  18. Endeligmamma Elsker forumet Maiblomstene 2016

Er egentlig enig der! Tenkte mer på kg, når jeg kom tilbake til «normalen» men har egentlig følt meg som meg selv hele veien og ikke vært ukomfortabel med kroppen som den har vært. Bra skrevet!

19. Occiput Forumet er livet Januar 2017

9-10 mnd etter. Men måtte jobbe hardt for det med trening. Var en del sjokoladekilo som skulle av

20. Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 VIP Novemberlykke 2015

Tenkte litt det samme . Har gått ned til samme vekt igjen, men likevel anderledes enn tidligere.

Del denne siden