Hvor lang tid tok det før du følte at du fikk tilbake kroppen din etter fødsel?

Nr.1 - 8-9 mnd
Nr.2 er 5,5 mnd og prøver å godta at magen aldri blir den samme igjen.
 
1,5 år, og ble da gravid på nytt [emoji85]
 
Ca 5 mnd med alle tre. Men jeg fikk jo ikke kroppen helt tilbake da :p Jeg er veeldig slank, og ble slank igjen etter fødsel. Bare at jeg fikk rynkemage. Og jeg hadde slike små, søte pupper som vokste seg store når jeg ble gravid. Nå er de liksom "tomme". Vet ikke hvordan jeg skal forklare det :p
 
Føler fortsatt ikke jeg har fått «kroppen» helt tilbake siden jeg ammer enda, og nå er jeg gravid igjen :p men den fysiske kroppen ble normal etter 4-5 måneder tror jeg..
 
Ca 5 mnd med alle tre. Men jeg fikk jo ikke kroppen helt tilbake da :p Jeg er veeldig slank, og ble slank igjen etter fødsel. Bare at jeg fikk rynkemage. Og jeg hadde slike små, søte pupper som vokste seg store når jeg ble gravid. Nå er de liksom "tomme". Vet ikke hvordan jeg skal forklare det :p

Akkurat slik er det med meg også!
 
Med første brukte jeg ca 2-3 år. Ikke lett når man legger på seg 23 kg. Så er spent på hvordan det går nå som jeg er i uke 34 og kun har lagt på meg 2 kg.
 
Med første litt over 1 år. Nå har det gått 9mnd etter andre, og jeg tror det tar lengre tid nå.
 
Ikke enda, dessverre. Babyen er 5,5 måned, og jeg fikk bekkenløsning etter fødsel, så formen er så som så. Magen har trukket seg greit tilbake, men litt løs hud er der fremdeles. Og selv om vekten er mindre enn før jeg ble gravid, er rumpe og lår ganske mye større enn hva jeg er komfortabel med :(
 
Jeg følte at jeg fikk kroppen min tilbake med én gang. Eller det vil si at jeg både i svangerskapet, under fødselen og etter fødselen har vært i min kropp. Litt ulik, men alltid følt meg «hjemme» i kroppen min.
 
Har aldri følt at jeg har «mistet» kroppen min. Den har bare vært i ulike utgaver til ulike tider, og jeg har slltid følt meg «hjemme» i min egen kropp uansett hvordan den hsr vært/er. Jeg er meg, uansett! Definerer meg ikke ut fra kroppen, om jeg kan si det slik.

Er egentlig enig der! Tenkte mer på kg, når jeg kom tilbake til «normalen» men har egentlig følt meg som meg selv hele veien og ikke vært ukomfortabel med kroppen som den har vært. Bra skrevet!
 
9-10 mnd etter. Men måtte jobbe hardt for det med trening. Var en del sjokoladekilo som skulle av [emoji28]
 
Back
Topp