Hvor kjenner dere spark nå?

Rett under navlen som regel xD
 
Kjenner daglig spark flere ganger for dagen. Har morkaka foran, så kjenner mest øverst, på begge sidene og ned mot livmorhalsen nærmest. Syns det siste er litt ubehagelig. Resten er koselig. Kjenner godt utenpå magen også :)

Samme her også (morkake foran), men kjenner ikke så mye spark nedover heldigvis ;) Men mye aktivitet i løpet av dagene nå ja :)
 
Når er det man skal kjenne liv daglig?
Jeg var hos jordmor forrige uke og hun sa at man skulle kjenne daglig fra uke 25 :)

Jeg kjenner mye aktivitet. Mest på kvelden, men kjenner stadig vekk noe i løpet av dagen også :) Jeg kjenner egentlig spark i hele området under navelen og ned. Mest på høyre side, men i kveld har hun liggi andre veien tror jeg ;-) Deilig!
 
Mye nedover og til sidene.

Hun har ikke begynt å sparke mot ribbeina ennå. Det kommer senere :-D
"Gled" dere til det :)
 
Kjenner daglig spark flere ganger for dagen. Har morkaka foran, så kjenner mest øverst, på begge sidene og ned mot livmorhalsen nærmest. Syns det siste er litt ubehagelig. Resten er koselig. Kjenner godt utenpå magen også :)
Jeg har også morkaka foran, å kjenner masse ganske langt opp mot brystet, på sidene og langt ned.. Lurer på om man kjenner at det forandrer seg om morkaka skulle flytte seg til riktig plass? :p
 
Jeg har også morkaka foran, å kjenner masse ganske langt opp mot brystet, på sidene og langt ned.. Lurer på om man kjenner at det forandrer seg om morkaka skulle flytte seg til riktig plass? :p
Morkaka flytter seg jo strengt talt ikke, men etter hvert som livmora vokser vil jo den relativt sett endre plassering. Men hvis du har den foran, så vil den uansett ikke flytte seg bak plutselig :) Ofte kommer den bare lengre opp etter hvert som livmora strekker seg.
 
Kjenner det mest nederst og på venstre side:)
 
Over alt. Begynt å kjenne oppunder ribbeina nå, det er ubehagelig :p Men kjenner like ofte spark nedover mot blæra, så det er tydelig god plass der inne
 
Sparker mest mot utgangen men romsterer litt her og der under navlen:)
 
Sparker overalt omtrent hele dagen. Nesten så jeg har lurt på om h*n aldri sover:p Kjent spark på utsiden av magen side uke 17. Fler som har det? Kjente de første bevegelsene i uke 14:)
 
I går begynte han å sparke helt nede med trusekanten var litt rart xD
 
Sparker nedover og midt på navlen.. Kjennes ut som om h*n prøver å sparke seg ut av og til, pluss at h*n ligger veldig lavt mesteparten av tiden, kjennes ut som om h*n veier minst 10kg av og til :p
 
No har det gått over til å bli meir spark i navlehøyde eller over, ser ut til at det er slutt på å bruke blæra som trampoline...
 
Nede på høgre side. Han holder seg stort sett der. Håper han holder seg langt vekke fra både blære og ribbebein, men det er vel kanskje litt mye å forlange når det blir trangere.
 
Back
Topp