Hvor kjenner dere spark nå?

Fimle

Glad i forumet
Her er det masse aktivitet for tida, i går kveld satt jeg i godstolen og så og kjente spark et stykke over navlen, samtidig som det "krafset" nede ved "utgangen". :p
Det er så koselig å kjenne bevegelse, men det er litt ekkelt når det kjennes ut som lille driver å graver seg ut der nede, jeg kniper igjen i ren refleks. :p
 
Litt over alt :p Fra over navlen, til nedeover mot dusken hehe :)
 
Mest ved "dusken" :p
Nå ligger morkaken over hele framsiden av magen da og babyen ligger i seteleie og sparker nedover/mot blæra. Kjenner bare liv en gang i blant, ikke daglig.
 
Foreløpig kun nede ved skambenet.
 
Jeg kjenner mest nederst, og mye tråkking på blæren.. Jeg har morkaken et stykke oppe på forsiden.
 
Kjenner som regel mye bevegelse hver dag nå :) Litt over alt, kjempegøy og godt og vite at den lille sannsynligvis har det bra :)
 
Kjenner daglig spark flere ganger for dagen. Har morkaka foran, så kjenner mest øverst, på begge sidene og ned mot livmorhalsen nærmest. Syns det siste er litt ubehagelig. Resten er koselig. Kjenner godt utenpå magen også :)
 
Kjenner bevegelser og spark nesten daglig nå:) For det meste er det nederst i magen ned mot "dusken". Har morkaka foran og har ikke kjent bevegelser utenpå enda. Deilig å kjenne bevegelser fra den lille!
 
Kjenner det litt over alt, men ho er veldig ivrig etter å sparke på blæra mi :p
 
Kjenner den lille ganske langt ned. Var hos jm i går og hun kommenterte at h*n ligger langt ned, så det er kanskje ikke så rart at jeg konstant føler trykk mot blæra!
 
Kjenner masse spark både nede vem symfysen, på sidene, over navlen, og har fått et par spark i ribbeina, men da har jeg ligget sammenkrøket.
 
Ofte rundt navelen. Men legger en av oss hånden på magen, så er det litt overalt :)
 
Her ligger han veldig langt nede og sparker ofte mot utgangen el bruker blæra som trampoline:)
 
Mest ved "dusken" :p
Nå ligger morkaken over hele framsiden av magen da og babyen ligger i seteleie og sparker nedover/mot blæra. Kjenner bare liv en gang i blant, ikke daglig.
Samme her, morkaken gjør at jeg kjenner lite bevegelse enda. Om jg kjenner noe er det langt nede eller på siden.
 
Back
Topp