hvis du...

For å si det sånn...så spiser jeg potetgull og drikker cola. Pff- sunn får jeg bli en annen dag :)
 
har pakket mesteparten som jeg kan pakke... siste rest blir i morgen tili når vi er ferdistelt... heldigvis kan min far ta samme båt om oss(han pendler over fjorn å tar som regel en måt som går tidligere en den jeg skal ta) så han kan hjelpe med baggasje :p så kommer sambo på kaia å tar oss imot :) blir spennense med båttur på 3 timer :O
 
har pakket mesteparten som jeg kan pakke... siste rest blir i morgen tili når vi er ferdistelt... heldigvis kan min far ta samme båt om oss(han pendler over fjorn å tar som regel en måt som går tidligere en den jeg skal ta) så han kan hjelpe med baggasje :p så kommer sambo på kaia å tar oss imot :) blir spennense med båttur på 3 timer :O
God tur :)
Kommer sikkert til å sove godt med motordur og litt bevegelse.
 
God tur :)
Kommer sikkert til å sove godt med motordur og litt bevegelse.
ijo... men er en ganske stabil båt så me mindre det er "uvær" så er det ikke mye bevegelse.... å heller ikke så mye during... men det dumme er at når de anroper anløp så er det så sabla høyt:S
 
ijo... men er en ganske stabil båt så me mindre det er "uvær" så er det ikke mye bevegelse.... å heller ikke så mye during... men det dumme er at når de anroper anløp så er det så sabla høyt:S
Hmm, det var dumt! Hvilken båt er det, eller hvor skal du reise? Om jeg kan spørre;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Skal reise me vanli hurtigbåt... skal nordover til Bodø. Håper det er noen andre herifra som skal reise som vil sitte sammen med oss og at det er ledi ve et av bordene slik at vi får litt plass... skal jo gi han mat på båten å da er det kjekt me litt større bord som står fast siden jeg må blande mme i flaske...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Nå har jeg og lillebror spist frokost og venter på at bestemor skal våkne. Vi fiksa skype til henne i går, så nå kan hun endelig få se og prate med barna:D

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
i dag var eg skikkelig trøtt når vetleguten våkna, så eg prøvde å få han t å sova igjen. Uten hell. Men ein halv time etter me sto opp sov han igjen, og no får ikkje eg sova ;(
 
i dag var eg skikkelig trøtt når vetleguten våkna, så eg prøvde å få han t å sova igjen. Uten hell. Men ein halv time etter me sto opp sov han igjen, og no får ikkje eg sova ;(
Det er dårlig gjort det:mad::p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Nå har vi snakka med bestemor og bestefar:)
Var koselig, storebror var veldig fornøyd!

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Er snart i bodø, gla for det for ble så kvalm:O å så var det blod på papire da jeg var på do, dvs tr har kommet, skal jo ikke komme før på tirsdag... går på piller så det var litt rart... men jaja...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vet jeg er sist... men ble så stille her så tenkte å skrive litt...

Har gitt guttn nattmat:) å hat vist klødd en del på et a stikkene jeg har fått for er bitt så hovent rundt det, er nå fem cm bredy og fem cm langt... rundt og stort... på underarmen ca... faens stikkere:mad:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja den er veldi agressiv... kan ikke huske den ha vært så ille i norge før... å nå er den jo ute midt på dagen i steiksola å stikker:eek:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
I går var eg og sambo på revy med jobben min! Første gang vekke frå vetleguten. Gjekk veldig bra, men eg gjekk heim ved midnatt. Då var eg godt fornøyd
 
Nå har vi vært å handla litt mat og masse dopapir:p tilbud på OBS:D
Så var vi innom toys'r us, så nå står storebror ute på veranda å skuter med en vannkanon:p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Fekk ikkje sove, så eg sto opp igjen og spiste litt og surfa litt! sånn går det når eg sovner på sofaen kl 6 om kvelden!
 
Har nettop gitt guttn mat... gleder meg til nattmatinga er over... når er det vanli at det skjer? Har forøvri så vondt i hode at måtte ta smertestillende...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har nettop gitt guttn mat... gleder meg til nattmatinga er over... når er det vanli at det skjer? Har forøvri så vondt i hode at måtte ta smertestillende...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Storebror var ganske stor når han slutta med melk på natta, nesten et år mener jeg..

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp