hvis du...

Nå har jeg vaske halve campingvogna, lillebror sov ei god stund heldigvis. Når han våkna tok jeg vippestolen hans inn i vogna:D så fikk jeg vaska litt mer.

Nå skal jeg dusje, så skal vi dra å kjøpe nye gardiner til vogna:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Vi har vært en liten tur til legen. Lille snupp har hatt litt utslett på armer og ben som kommer og går, men nå ville jeg ta en sjekk. Legen trodde det var atopisk eksem. Skulle smøre med fuktighetskrem å se an fremover. Kunne bruke mild kortisonkrem om det ble verre. Det er ikke ille, og hun plages ikke av det heldigvis, men greit å vite hva det er..
 
driver på med rundvask i dag... altså tak, vegger, alt av kanter og flater, dusj, do, vask, hyller, osv osv, benkeplate, vinduer, gulv osv:p Bare badet tok litt over en time :O
 
driver på med rundvask i dag... altså tak, vegger, alt av kanter og flater, dusj, do, vask, hyller, osv osv, benkeplate, vinduer, gulv osv:p Bare badet tok litt over en time :O
Kommer du hit etterpå:p
Holder på med rundvask av campingvogna, bruker jo dritlang tid:confused:

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Kunne godt hjulpet om jeg hadde bodd nermere dere;)
Er type jente som hater skitt og rot, vasker hver tirsdag hvor noen gang rundvask(da får jeg "støv på hjern") hehe
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Kunne godt hjulpet om jeg hadde bodd nermere dere;)
Er type jente som hater skitt og rot, vasker hver tirsdag hvor noen gang rundvask(da får jeg "støv på hjern") hehe
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Oi! Sku ønska eg hadde litt av det genet! No e da så rotete og skittent her, men eg finne liksom ikkje tid til å ta det! Skikkert lurt med fast dag!
 
Her skal jeg endelig sove etter at lillebror omsider!!!! Sovnet...startet legging halv åtte og i mål halv tolv..håper det ikke er ny standard:) blid fyr da:) god natt!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Nå er vi "våken" alle 4:) ligger i senga å hører på skravlinga på til storebror:p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Jeg ligger i sengen og skal snart bade snuppa på 3.. Har nettopp "kjøpt" meg 10 min ekstra hviletid :p
 
Er nede hos svigersk i dag da gubben er på fjelle til i morgen... men vi må tusle hjem i seks syv tiden... blir nok ikke noe feiring av st.hans på mei... i dag er og gulle fem mnd:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Heime igjen etter tur på ikea. Har fått handla sprinkelseng til vetleguten. Han er begynna å rulle ut av badside criben om kvelden når an skal eggast, så er på høg tid med ny seng. Gleder meg til å skru den opp i morgon :) var og på barnas hus og kjøpte reisetrille og fekk kjøpt meg antrekk til dåpen på hm. Ikkje fornøyd med kjolen, men etter å ha vert innom ørten butikkar på leit, så tok eg bare ein i desperasjon!
 
Titter innom før jeg tar kvelden. Er så dårlig til å legge meg i vettu tid. Kveldene er gode.
 
Heime igjen etter tur på ikea. Har fått handla sprinkelseng til vetleguten. Han er begynna å rulle ut av badside criben om kvelden når an skal eggast, så er på høg tid med ny seng. Gleder meg til å skru den opp i morgon :) var og på barnas hus og kjøpte reisetrille og fekk kjøpt meg antrekk til dåpen på hm. Ikkje fornøyd med kjolen, men etter å ha vert innom ørten butikkar på leit, så tok eg bare ein i desperasjon!
Vi kjøpte kjole på nette, hos Oksana Bolli (elns) for noen mnd siden, i str 68... er spent på om den passer... men har ikke kjøpt noe spesifikt antrekk for å bruke når kjolen kommer av... men tenkte kjøpe sånn sløyfe, å ha den+mørk blå kordfløyelsbukse og skjorte som han har... har og ei mykere mørk blå bukse vi kan ta med om han blir for varm eller griser på den (men har ikke flere skjorter da)...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vi kjøpte kjole på nette, hos Oksana Bolli (elns) for noen mnd siden, i str 68... er spent på om den passer... men har ikke kjøpt noe spesifikt antrekk for å bruke når kjolen kommer av... men tenkte kjøpe sånn sløyfe, å ha den+mørk blå kordfløyelsbukse og skjorte som han har... har og ei mykere mørk blå bukse vi kan ta med om han blir for varm eller griser på den (men har ikke flere skjorter da)...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Kjolen var til meg :) dåpskjolen har svigermor sydd og søskenbarna har brukt den samme. Har og bestilt ei selebukse frå lillelam som eg tenkte han skulle ha etterpå men den er ikkje komme enda så håper den kjem snart! Så skjønt med sløyfe :) veit du kor ein får kjøpt det?
 
Kjolen var til meg :) dåpskjolen har svigermor sydd og søskenbarna har brukt den samme. Har og bestilt ei selebukse frå lillelam som eg tenkte han skulle ha etterpå men den er ikkje komme enda så håper den kjem snart! Så skjønt med sløyfe :) veit du kor ein får kjøpt det?
oooja... hehe, tenkte det var dåpskjole:p Arti me ei sånn familiedåpskjole da, så den vi har håper jeg at flere vil bruke(har både blå og rosa bånd)-alle våres skal bruke den i alle fall:)
Måtte og kjøpe ny kjole til meg selv... var på en kjolesalong, å der følte jeg som om jeg var me på "say yes to the dress", hehe. For de spurte hva jeg likte og ikke likte, farger, fassong osv, prisklasse å så kom de med mange kjoler jeg skulle prøve om jeg ville(noen måtte jeg ha hjelp til å få på-snøring bake). Så endte opp med en kongeblå kjole med hjerteutrigning, tynne stropper som går ned til knærne men med tynnere stoff utpå som går litt lengre ned en knærne+sjal som følger med(hun viste meg ulike måter å ha det på).... Mangler bare sko... så spørs om vi ikk må ta en til bytur før helgen...

var noen som mente de hadde sløyfe på name it butikkene.... men er godt mulig de har på Cubus, Lindex osv osv...
 
oooja... hehe, tenkte det var dåpskjole:p Arti me ei sånn familiedåpskjole da, så den vi har håper jeg at flere vil bruke(har både blå og rosa bånd)-alle våres skal bruke den i alle fall:)
Måtte og kjøpe ny kjole til meg selv... var på en kjolesalong, å der følte jeg som om jeg var me på "say yes to the dress", hehe. For de spurte hva jeg likte og ikke likte, farger, fassong osv, prisklasse å så kom de med mange kjoler jeg skulle prøve om jeg ville(noen måtte jeg ha hjelp til å få på-snøring bake). Så endte opp med en kongeblå kjole med hjerteutrigning, tynne stropper som går ned til knærne men med tynnere stoff utpå som går litt lengre ned en knærne+sjal som følger med(hun viste meg ulike måter å ha det på).... Mangler bare sko... så spørs om vi ikk må ta en til bytur før helgen...

var noen som mente de hadde sløyfe på name it butikkene.... men er godt mulig de har på Cubus, Lindex osv osv...
Ooo, så gøy å ver på skikkelig kjolebutikk og få hjelp til å plukke ut! Den høyrtes veldig fin ut :)
 
God kveld til dåke alle

<3 gutt sept-06 og jenta sept-12 <3 Håper lille spire klorer seg fast... termin januar-14
 
I natt skulle jeg egentlig sitte båtvakt. Vi fikk mamma til å komme for å ta lille snuppa i mårra når pappaen drar på jobb, sånn at jeg kunne få sove etter vakta. Men nå er lille snupp blitt syk igjen. Potte tett i nesa stakkar. Har ikke hjerte til å gå fra henne nå, så nå skal pappaen ta vakta og gå rett på jobb i mårra. Mamma kom da til ingen nytte.. Haha, el det er jo hyggelig med besøk altså:) Hu kan jo fortsatt ta lille snupp om det blir våkennatt på meg..
 
Back
Topp